اسباب بازی های جنسی چیست ؟ همه چیز درباره لوازم جنسی

لوازم جنسی فانتزی شامل چیست؟

اسباب بازی جنسی یا به اصطلاح لوازم جنسی وسایل فانتزی زناشویی هستند به شما کمک می کنند تا به رابطه خود تنوع و فانتزی ببخشید. این وسایل هم به صورت فردی و هم توسط زوجین مورد استفاده قرار می‌گیرد و تنوع بالایی دارند. وسایل زناشویی فانتزی در دوره مردانه و زنانه تولید می شوند. که شما میتوانید برای خرید محصولات زناشویی و جنسی و انواع وسایل فانتزی به فروشگاه حس خوب مراجعه کنید.

شماره تماس برای مشاوره و خرید محصولات جنسی در انتهای صفحه وجود دارد.

به اسباب بازی های بزرگسالان کمک های زناشویی نیز می گویند در واقع لوازم جنسی اشیای هستند که برای لذت بردن بیشتر در حین رابطه زناشویی یا خود ارضایی استفاده می شوند. گاهی اوقات اسباب بازی های جنسی می توانند در صورت داشتن اختلال عملکرد جنسی و وضعیت پزشکی کاربردهای پزشکی نیز داشته باشند.در این مقاله از سایت حس خوب می خواهیم در رابطه با اسباب بازی های جنسی صحبت کنیم و اشاره کنیم که اسباب بازی های جنسی چیست ؟ همه چیز درباره لوازم جنسی را بدانیم.

اسباب بازی های جنسی چیست؟

گاهی اوقات زوجین به دلیل مشکلات روحی و جسمی و همچنین نداشتن شرور و خلاقیت در رابطه جنسی دچار سردی در رابطه می شوند. از طرفی برخی زوجین که چنین مشکلی ندارند برای افزایش لذت رابطه جنسی خود می توانند خرید لوازم جنسی را تجربه کنند.

از جمله محصولات جنسی وسایل فانتزی زناشویی است. ما در ادامه مقاله برای شما انواع لوازم جنسی را قرار داده ایم که می توانید با مطالعه آن در مورد آنها بیشتر آشنا شوید.

اسباب بازی جنسی شامل هرگونه وسایلی است که خارج از رابطه جنسی یا در آن برای افزایش لذت استفاده می شود. اما وسایل فانتزی زناشویی یا به اصطلاح لوازم جنسی بیشتر شامل وسایلی است که در رابطه جنسی دو نفر برای انجام فانتزی های جنسی از آنها استفاده می شود. البته باید گفت که یک مرد زمان دقیق بین این دو نوع از وسایل وجود ندارد و عموما از هر دوی آنها برای معرفی استفاده می کنند.

انواع اسباب بازی های جنسی

امروزه اسباب بازی های جنسی بسیار زیاد شده اند. که برخی از رایج ترین آنها عبارتند از ویبراتور ها و ماساژورهای شخصی یا اشیایی که برای تحریک اندام تناسلی به صورت لرزاننده وجود دارند. که به طور مداوم حرکت می کنند و صدای وزوز مانند تولید می کنند. استفاده از ویبراتور ها برای تحریک کلیتوریس و سایر قسمت های واژن بسیار رایج است.

مطالعه کنید: اندازه نرمال آلت تناسلی مردان چقدر است؟

دیلدو چیست؟ و انواع دیلدو در رابطه جنسی

دیلدو ها اشیا هستند که داخل واژن قرار می گیرند. دیلدو ها نیز اشکال و اندازه های مختلفی دارند اما اغلب به شکل آلت تناسلی هستند. برخی شبیه آلت تناسلی واقعی و برخی دیگر انتزاعی تر می باشند. آن ها همچنین می توانند کمی خمیده باشند تا به تحریک نقطه جی یا پروستات فرد کمک کنند. دیلدو ها انواع مختلفی دارند که از جنس سیلیکون ، پلاستیک ، فلز و شیشه مقاوم در برابر شکستگی تولید می شوند.

پمپ جنسی چیست؟

یکی دیگر از انواع لوازم جنسی پمپ های آلت تناسلی هستند. پمپ های خلاء یا پمپ های نعوظ خلع دستگاه های خلع مانندی که از پمپ دستی یا باطری دار برای ایجاد مکش در اطراف آلت تناسلی کلیتوریس آیا نوک سینه ها استفاده می کنند.

پمپاژ جریان خون را به این ناحیه هدایت می‌کنند که به افزایش حساسیت و احساس تحریک کمک می کند. برخی از افراد احساس مکش دوست دارند پمپ های حالت تناسلی می‌توانند به شما کمک کنند تا رابطه لذت بحشی داشته باشید.اما آلت تناسلی  برای همیشه بزرگتر نمی‌کنند.

برخی از پمپ ها برای کمک به درمان نعوظ اختلال برانگیختگی تناسلی و اختلال ارگاسم طراحی شده‌اند اما بیشتر پمپ هایی که در فروشگاه های جنسی به فروش میرسند دستگاه های پزشکی نیستند آنها فقط برای افزایش لذت در هنگام رابطه جنسی و خود ارضایی کاربرد دارند و معمولا بعد از آن همه چیز به قبل از انجام رابطه برمیگردد.

حلقه های آلت تناسلی چیست؟

حلقه های آلت تناسلی یا به اصطلاح حلقه های خروس حلقه های اختلال نعوظ و حلقه های انقباضی هستند که اطراف کیسه بیضه و آلت تناسلی می چرخند حلقه های آلت تناسلی باعث کاهش جریان خون از آلت تناسلی هنگام نعوظ میشود و از این طریق می‌تواند حس را افزایش یا نعوظ را سخت تر و طولانی تر کرد. ایمن ترین حلقه های آلت تناسلی از مواد نرم و انعطاف پذیر ساخته شده اند که می توانید به راحتی آنها را جدا کنید مانند سیلیکون لاستیک و چرم.

برخی از حلقه های آلت تناسلی دارای لرزاننده کمی هستند که برای تحریک بیشتر شما و شریک جنسی کاربرد دارند از آنجایی که حلقه های آلت تناسلی جریان خون را محدود می‌کنند بیشتر از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه آن را نپوشید و در صورت احساس درد یا ناراحتی فورا آن را بردارید.

اسباب بازی جنسی
اسباب بازی جنسی – عکس وسایل جنسی فانتزی

مزایای استفاده از بازی های جنسی برای مردان

مشکلات جنسی ای در مردان وجود دارد که ممکن است با استفاده از اسباب بازی های جنسی به صورت کامل رفع شوند. زمانی که مرد ببیند به صورت کامل می تواند رضایت همسر خود را در رابطه جلب کند و دیگر با مشکل زود انزالی و عدم تحریک همسر روبرو نیست اعتماد به نفس بسیار خوبی هم می گیرد و به نوعی می توان گفت که اسباب بازی های جنسی زندگی و ازدواج آنها را نجات می دهند.

مشکلاتی مانند اختلال نعوظ زود انزالی و مشکلات پس از جراحی برای شرایط مختلف می باشد حلقه های انقباضی می توانند به ما کمک کنند نعوظ خود را برای مدت طولانی تری از کنند. ویبراتور ها میتوانند در درمان اضطراب عملکرد جنسی مردان مفید باشند دستگاه های ساکشن آلت تناسلی برای کمک به انزال در دسترس هستند اما بهتر است قبل از استفاده از مشاوره پزشکی استفاده کنید.

تاثیر اسباب بازی های جنسی بر روی رابطه جنسی

همه می دانیم که در یک زندگی مشترک مهم ترین چیزی که در رابطه زن و شوهر وجود دارد تنوع رابطه زناشویی و جنسی است. که نیاز است تا زن و شوهر توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

یک از موارد مورد نیاز در هر رابطه جنسی که استفاده زیادی از آن می شود، اسباب بازی های جنسی است. وسایل جنسی و زناشویی بر روی کیفیت رابطه زناشویی تاثیر زیادی می گذارد.

اسباب‌بازی‌های جنسی (sex toy) یا همان بازی های جنسی وسایل کمکی ازدواج، اشیا و وسایلی هستند که برای لذت جنسی افراد استفاده می‌شوند. بیشتر این اسباب بازی های جنسی مشابه اندام های جنسی مردانه و زنانه از جمله مقعد مصنوعی، توپ های مقعدی، واژن مصنوعی و غیره هستند.

پس از مشخص شدن نقش اصلی کلیتوریس در لذت و رضایت جنسی زنان، استفاده از این ابزار در بین زنان افزایش یافت و بسیاری به خرید دیلدو روی آورده اند. شاید ندانید دیلدو چیست؟ اما با خرید انواع دیلدو و نحوه کار با دیلدو می توانید در مورد اطلاعات کسب کنید.

حتی برخی تحقیقات نشان داده اند که استفاده از اسباب بازی های جنسی باعث تحریک قسمت بیرونی کلیتوریس حتی بیشتر از وارد کردن آن به واژن می شود. برای آموزش زناشویی بیشتر توصیه می شود به فایل های آموزش جنسی درمانی در سایت های زناشویی مراجعه نمایید. از طرفی برخی لوازم خصوصی زنان وجود دارد که میتوان از آنها استفاده کرد.

اسباب بازی های جنسی برای زوج ها یک راه عالی برای افزایش آگاهی و کنترل لذت در یک رابطه است. اسباب بازی های جنسی ممکن است ارتعاش داشته باشند یا نشوند. از این وسایل می توان برای ارضای جنسی استفاده کرد. بدر حال حاضر درصد کمی از مردان و زنان از وسای بازی جنسی استفاده می کنند.

عکس ویبراتور جنسی
عکس اسباب بازی جنسی

دیلدو چیست؟

تاریخچه استفاده از دیلدوها به زمان قدیم بر می گردد. باستان شناسان در کاوش های خود در دوره های اولیه زندگی بشر، از عصر حجر تا دوران مدرن، اشیایی به شکل آلت تناسلی مردانه از سنگ یا چوب کشف کردند که نشان دهنده تداوم تاریخی استفاده از آلت تناسلی مصنوعی (دیلدو) است. ) توسط انسان های اولیه تا امروز استفاده از این ابزار در کتاب حزقیال از کتب عهد عتیق ذکر شده است. در یونان باستان وسایلی را با دقت و ظرافت در رابطه با شریک جنسی می ساختند که به آن “بوسه اولیس” می گفتند.
اصطلاح Mechachang در خاورمیانه به آلت مصنوعی مردانه نیز اشاره دارد. وسیله ای که از کاشی ساخته شده و با چرم پوشیده شده است.

ویبراتور یا کاندوم برقی چیست و چه کاربردی دارد؟ طرز استفاده از کاندوم برقی و ویبراتور برقی

اگر میخواهید بدانید ویبراتور یا کاندوم برقی چیست و ویبراتور یا کاندوم برقی کاربردی دارد؟ و اگر نحوه استفاده  از ویبراتور یا کاندوم برقی را نمی دانید. ادامه متن را بخوانید. طرز استفاده از کاندوم برقی و ویبراتور برقی بسیار آسان می باشد.

کاندوم برقی یا ویبره دار چیست ؟

همانطور که اشاره شده است ، مدتی است با پیشرفت صنعت کاندوم محصولی پرطرفدار و کاربردی به نام کاندوم برقی وارد بازار شده است.همچنین در پاسخ به این سوال که کاندوم برقی چیست؟گفتیم که حلقه های ویبره یا کاندوم برقی به کاندوم هایی گفته می شود که در بسته بندی خود حلقه ویبره یا ویبره وجود دارد.

این حلقه های ویبره دارای باتری بوده و از این طریق انرژی مورد نیاز کاندوم تامین می شود.همچنین یک دکمه کوچک برای روشن و خاموش کردن آن بر روی کاندوم تعبیه شده است که استفاده از این دستگاه را به یک تجربه آسان تبدیل می کند. خرید ویبراتور از دیجی کالا مقدور نمی باشد. اما از خرید ویبراتو و قیمت ویبراتور از سایت حس خوب ممکن است.
این باتری برای 20 دقیقه استفاده از حلقه ویبره در زمان صمیمیت انرژی دارد.همچنین باتری موجود در کاندوم ویبره مانند باتری ساعت بوده و قابل تعویض است.مواد حلقه های ارتعاشی یا کاندوم های برقی معمولاً از لاستیک یا سیلیکون نرم ساخته می شوند.

همچنین کاندوم های برقی با خاصیت چسبندگی بیشتر و مواد سخت تری در بازار موجود است.لطفا توجه داشته باشید که کاندوم های برقی یکبار مصرف نیستند.پس از دور انداختن کاندوم لاتکس می توانید حلقه ویبره را با مواد شوینده و آب به خوبی بشویید و دوباره استفاده کنید.

در استفاده از رینگ ویبره (ویبراتور حلقوی )تنها یک محدودیت وجود دارد و آن خالی شدن باتری آن به طور متوسط ​​پس از دو یا سه بار استفاده است.

استفاده از دیلدو (آلت مصنوعی مردانه)

لذت بردن زوج و زوجه از یکدیگر با استفاده از وسائل مصنوعی (دیلدو + ویبراتور) چه حکمی دارد؟
آیا لذت بردن زوج و زوجه از هم دیگر ولو با استفاده از وسائل مصنوعی (SEX TOYS) جایز هست یا خیر؟ آیا استعمال جسم خارجی، و به قصد، توسط زوج برای زوجه جایز هست یا خیر؟ این مساله در زمان عادت ماهیانه چه حکمی دارد؟

آیا می توان همسر را با وسایل جنسی و آلات مصنوعی به صورت مستقیم ارضا کرد؟

آیت الله خامنه ای: در صورتی که ارضا توسط اعضای همسر انجام شود اشکال ندارد، ولی اگر ارضا توسط غیر اعضای همسر انجام شود، جایز نیست.

آیت الله مکارم شیرازی: در صورتی که ضرر خاصی نداشته باشد حرام نیست هر چند بهتر ترک آن است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: زوجه می تواند با هر نقطه از بدن زوج خود را جنب نماید اما جواز استفاده از اشیاء خارجی توسط زوج محل اشکال است.

آیت الله فاضل لنکرانی: ارضای جنسی همسر با دست و هر جاى بدن، مانعى ندارد. ولى با غیر جسد هرچه باشد، جایز نیست.

فروش اسباب بازی های جنسی

کشورها در خصوص فروش اسباب بازی های جنسی با واکنش های بسیار مختلفی وارد عمل شدند که برخی از آنها آن را کاملاً مناسب برای رفع معضل ها می دانند و برخی دیگر مانند ایران این کار را غیر قانونی می دانند.بر کسی پوشیده نیست که اسباب بازی های جنسی یک راه سرگرم کننده برای باز کردن راحت در اتاق خواب است.

در حالی که استفاده از آنها به صورت انفرادی بسیار سرگرم‌کننده است اسباب بازی های جنسی زوج‌ها نیز راهی عالی برای بالا بردن سطح هوشیاری و کنترل بیشتر لذت در زمانی که با شریک زندگی می باشد.

بازی جنسی دیلدو
خرید وسایل جنسی

یکی دیگر از محصولات و اسباب بازی های جنسی کاندوم ژله ای می باشد.

کاندوم خاردار عروسکی
بهترین کاندوم خادار درست

دلایل استفاده از اسباب بازی های جنسی

چرا مردم از اسباب بازی های جنسی استفاده می کنند؟ هرکسی به دلایل مختلف می تواند از اسباب بازی های جنسی و لوازم جنسی استفاده کند. برای برخی، استفاده از اسباب بازی های جنسی ساده ترین (یا تنها) راه برای داشتن ارگاسم واژینال است. این امر به ویژه در میان زنان یا کسانی که دستگاه تناسلی زنانه دارند رایج است. گاهی اوقات افراد از اسباب بازی های جنسی برای کمک به خود ارضایی استفاده می کنند. افراد همچنین هنگام رابطه جنسی با شریک زندگی خود از اسباب بازی های جنسی مانند دیلدو استفاده می کنند. که شاید ندانید دیلدو چیست…!!!

برای افراد تراجنسیتی، غیردودویی یا ناسازگار جنسیتی، اسباب بازی های جنسیت می تواند به تایید هویت جنسی شما کمک کند یا به کاهش اختلال عملکرد جنسی کمک کند. برخی از افراد دارای معلولیت یا تحرک محدود از اسباب بازی‌های جنسی استفاده می‌کنند تا خودارضایی، رابطه جنسی یا شرکت در فعالیت‌های جنسی یا موقعیت‌هایی را که در غیر این صورت دشوار یا غیرممکن است، برایشان آسان‌تر کنند.

خرید اسباب بازی های جنسی می‌توانند به درمان علائم برخی از اختلالات، از جمله اختلال نعوظ، اختلال برانگیختگی تناسلی، اختلال جنسی کم‌فعال و اختلال ارگاسم کمک کنند. و برخی افراد متوجه می شوند که خرید وسایلجنسی و استفاده از اسباب بازی های جنسی به آنها کمک می کند تا با عوارض جانبی جنسی برخی داروها، شرایط سلامتی یا یائسگی مقابله کنند. مانند کاهش میل جنسی یا کاهش حس در اندام تناسلی. که انواع اسباب ابزی های جنسی می تواند شامل انواع دیلدو ، انواع ویبراتور برقی باشد.

ویبراتور برقی چیست؟

یکی دیگر از وسایل جنسی یا بازی های جنسی ویبراتور برقی یا همان حلقه آلت تناسلی است. برخی از حلقه‌های آلت تناسلی دارای لرزاننده‌های کمی هستند که برای تحریک بیشتر شما و یا شریک جنسی کاربرد دارند. از آنجایی که حلقه های آلت تناسلی، جریان خون را محدود می کنند، بیشتر از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه از آن استفاده نکنید. و در صورت احساس درد یا ناراحتی، فورا آن را بردارید. اگر دچار اختلال خونریزی هستید یا داروی رقیق کننده خون مصرف می کنید، قبل از استفاده از حلقه های آلت تناسلی با پرستار یا پزشک مشورت کنید.

​​بهتر است بدنبال بهبود کیفیت رابطه زناشویی و جنسی و رضایت شخصی دو طرف باشید. و با خرید کاندوم خاردار  ، خرید کاندوم تاخیری  و سایر محصولات زناشویی و جنسی به رابطه جنسی تنوع ببخشید. تا بهترین لذت را از زندگی خود ببرید.

سایت حس خوب بعنوان فروشگاه محصولات جنسی و اسبا بازی های جنسی با ارائه انواع محصولات جنسی زناشویی مانند انواع کاندوم ها ، اسپری های تاخیری و گرم کننده و ژل های بهداشتی به شما کمک می کند تا لذت بیشتری هنگام رابطه جنسی داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره خرید و قیمت محصولات زناشویی تماس بگیرید.

05152546789

09044790405

22 در مورد “اسباب بازی های جنسی چیست ؟ همه چیز درباره لوازم جنسی”

      1. نه عزیزما اسباب بازی جنسی نداریم ما محصولات موضعی رو داریم در رابطه با زود انزالی عدم نعوظ و تنوع در ابطه و بهداشت رابطه هر سوالی در این زمینه داشتین در خدمتم

      1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
        عزیز ما محصولات زناشویی و بهداشتی داریم در این زمینه سوالی دارین در خدمتم.

  1. سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم چیزی هست بعنوان روکش الت تناسلی برای بزرگ کردن طول و قطر به علت کوتاه و قطر کم اگه هست بفرمایید

      1. حکم خود ارضایی داره این محصولات
        استفاده از جسم خارجی برای ارضا و لذت جنسی مشکل شرعی داره

  2. سلام ویبره پورستوتات دارین قیمت چنده چه طوری ارسال میکنید آیا پرداخت حین تحویل هست به صورت محرمانه میخوام خودم از پست تحویل بگیرم

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر ما فروش انواع محصولات بهداشتی موضعی داریم و این فقط یه مقاله درمورد اسباب بازی جنسیه برای فروش نداریم دوست عزیز♥️

    1. سیمین سالاری

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر امیدوارم عالی باشین.
      نه عزیز کلا اسباب بازی های جنسی نداریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید خالی می باشد.برگشت به فروشگاه