اندازه نرمال آلت تناسلی مردان چقدر است؟

اندازه نرمال آلت تناسلی برای مردان چقدر است؟

بسیاری از آقایان همیشه این سوال به ذهنشان می رسد که اندازه نرمال آلت تناسلی مردان چقدر است؟ و بهترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی چیست؟ باید گفت که این سؤال در شکل‌های مختلفی در طول زندگی زناشویی و چه بسا قبل از ازدواج برای بسیاری از مردان رخ می دهد. که در بسیاری از اوقات به جواب مناسب و مشخص نرسیده‌اند. در نتیجه قصد ما در این مقاله از سایت حس خوب این است که شما را با واقعیات علمی بدست آمده در مورد سایز نرمال آلت تناسلی مردان مواجه کنیم و به شما بگوییم که اندازه استاندارد اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ و آیا سایز آلت تناسلی در کیفیت رابطه زناشویی تاثیر دارد؟ یا میتوان با خرید کاندوم خاردار و استفاده از آن در رابطه جنسی، تاثیر سایز در رابطه جنسی را کمتر کرد.

 

آیا اندازه آلت تناسلی در رابطه جنسی تاثیر دارد؟

تعداد زیادی از محققان بر روی این مسئله که آیا اندازه آلت تناسلی در رابطه جنسی تاثیر دارد یا نه کار کرده اند. اما به شکل واضح و روشن به این سؤال پاسخ نداده اند. زیرا اگر لخواهیم به طور دقیق بگوییم که سایز و اندازه آلت تناسلی مردان چه اندازه برای زنان اهمیت دارد، مشخص نیست.

باید گفت اندازه آلت تناسلی بر روی کیفیت رابطه جنسی و لذت آن تاثیر ندارد و همچنین برای برخی از زنان، اندازه آلت تناسلی مرد زیاد مهم نیست و تحریک و تمایلات جنسی شان طی یک فرآیند روانی تعیین می شود.

در نتیجه اندازه الت تناسلی شما در حد نرمال و طبیعی است، نباید نگران این مسئله باشید، زیرا به طور کلی، اندازه آلت تناسلی مردان میانگین حدود ۱۲-۱۶ سانتی‌متر است و بیشتر از این، کمتر از این نیز ممکن است.

در مواردی که اندازه آلت تناسلی بسیار کوچک یا بسیار بزرگ باشد، ممکن است برخی مشکلات به وجود آید. برای مثال، در صورتی که آلت تناسلی بسیار کوچک باشد، ممکن است مرد احساس کند که به نیاز شریک خود به اندازه کافی پاسخ نمی‌دهد، و در صورتی که آلت تناسلی بسیار بزرگ باشد، ممکن است در برخی موارد درد و ناراحتی برای شریک جنسی به وجود آید. با این حال، این موارد نادر هستند و در اکثر موارد، اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان برای رضایت جنسی کافی است.

 

 

بهترین اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟

برای سنجش طول آلت تناسلی معیارهای مختلفی وجود دارد. مثلاً طول آلت در حالت نعوظ کامل یا بدون نعوظ و ….. بسیار متفاوت است. اما مناسب ترین سنجش اندازه گیری طول طول آلت در حالت کشیده می باشد. که معیاری برای سایز طبیعی آلت تناسلی در سنین مختلف تعریف شده که به این اندازه ها می پردازیم.

اندازه آلت تناسلی در مردان در طول دوران جوانی تا بالغی تغییر می‌کند و میزان تغییرات بین افراد متفاوت است. در زیر می‌توانید میانگین اندازه آلت تناسلی در سنین مختلف را مشاهده کنید:

  • دوران نوجوانی: میانگین طول آلت تناسلی در این دوران حدود 6-10 سانتی‌متر است.
  • دوران جوانی: در این دوران، طول آلت تناسلی به طور معمول حدود 12-16 سانتی‌متر است.
  • دوران بلوغ: طول آلت تناسلی در این دوران معمولاً در محدوده 12-18 سانتی‌متر است.
  • بعد از بلوغ: در دوران بالغی، طول آلت تناسلی در مردان معمولاً در محدوده 12-16 سانتی‌متر است، اما ممکن است در برخی افراد بیشتر یا کمتر باشد.

به طور کلی، اندازه الت تناسلی در مردان به شدت متغیر است و در افراد مختلف با توجه به ژنتیک، عوامل محیطی و سبک زندگی ممکن است متفاوت باشد.

 

 

اندازه نرمال آلت تناسلی
عکس آلت تناسلی مردان و اندازه طبیعی آلت تناسلی

 

 

مهمترین روش های افزایش سایز آلت تناسلی

اگر بخواهیم مهمترین و بهترین روش افزایش سایز و قطر آلت تناسلی را بگوییم، این روش ها عبارتند از:

1- ورزش های خاص: برخی از تمرینات و ورزش های ویژه می توانند به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک کنند. برخی از ورزش های مفید عبارتند از کشیدن و کشش دادن آلت تناسلی، شنا، دوچرخه سواری و مراجعه به باشگاه ورزشی.

2- مصرف مکمل های تقویتی: برخی مکمل های تقویتی می توانند به افزایش سایز آلت تناسلی کمک کنند. برخی از مواد مفید عبارتند از مکمل های غذایی حاوی اسید آمینه، ویتامین ها و مواد معدنی.

3- ماساژ: ماساژ آلت تناسلی می تواند به افزایش جریان خون و تحریک بیشتر در منطقه آلت تناسلی کمک کند. با این کار می توانید عملکرد جنسی خود را نیز بهبود بخشید.

4- استفاده از دستگاه های کمکی: برخی دستگاه های کمکی مانند پمپ های آلت تناسلی و تمرین کننده های خاص می توانند به افزایش سایز آلت تناسلی کمک کنند. با این حال، بهتر است پیش از استفاده از این دستگاه ها، نظر پزشک خود را دریافت کنید.

مهمترین نکته این است که در صورتی که سایز آلت تناسلی شما نرمال است، نیازی به هیچ یک از این روش ها نیست. همچنین، قبل از هرگونه تصمیم گیری در این خصوص، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

البته برخی ها هم معتقدند که افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ امکان پذیر است. که ابتدا باید نحوه اندازه گیری قطر ٱلت را بدانید و بعد از انجام ماساژ دوباره قطر ٱلت تناسلی را اندازه گیری کنید.

 

 

دستگاه افزایش سایز آلت تناسلی

برخ از تولیدکنندگان دستگاه ها ادعا دارند که با این دتسگاه ها میتوان سایز آلت تناسلی را افزایش داد. یکی از این دستگاه ها لارجر باکس است. که از آن بعنوان بهترین دستگاه بزرگ کننده و افزایش سایز اندام تناسلی مردان یاد می شود.
این دستگاه وسیله ای است پزشکی , مکانیکی که توسط محققان کشور اسپانیا تولید شده است. با این دستگاه میتوان سایز و قطر آلت تناسلی را افزایش داد. که تاثیر آن برای آلت تناسلی مردان را 3 تا 5 سانتیمتر در طول رشد می دهد و باعث می شود قطر آلت تناسلی نیز حدودا 1.5 سانتیمتر افزایش یابد.

دستگاه وکیوم آلت تناسلی مردان با نام های تجاری larger box Pro Extender , , Erect Extender , Device Extender و … هم شناخته می شود. که مورد تایید مراکز معتبر بهداشتی در اروپا و آمریکا می باشد.

 

نحوه اندازی گیری آلت تناسلی

برای اندازه گیری الت تناسلی با توجه به تصویر اقدام کنید. تا روش اندازه گیری آلت تناسلی را به درستی انجام داده باشید. و سایز آلت تناسلی خود را بدست آورید.

 

اندازه گیری آلت تناسلی
چطور آلت تناسلی را اندازه بگیریم

 

 

بزرگ کردن آلت بدون نیاز به عمل جراحی و مصرف دارو

بسیاری ادعا دارند که بزرگ کردن آلت تناسلی بدون نیاز به عمل جراحی یا مصرف دارو امکان‌پذیر نیست. اگرچه برخی ادعاهایی در این باره مطرح شده‌اند که با استفاده از تمرینات و ماساژ‌های خاص، می‌توان اندازه آلت تناسلی را افزایش داد، اما هیچ یک از این ادعاها توسط مطالعات علمی تأیید نشده‌اند و به عنوان روش‌های افزایش اندازه آلت تناسلی مورد قبول قرار نمی‌گیرند.

در ضمن، مصرف داروها و مکمل‌هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی تبلیغ می‌شوند نیز معمولاً به عنوان روش‌های موثر و امن تلقی نمی‌شوند و ممکن است به جای کمک کردن به بزرگ کردن آلت تناسلی، به بروز اثرات جانبی و ضرر برای سلامتی افراد منجر شوند.

بهترین راه برای داشتن رابطه جنسی بهتر، بهبود کیفیت زندگی جنسی و رضایت شخصی، تمرین روزانه و تقویت عضلات محیطی آلت تناسلی است. همچنین، اطمینان از سلامت جنسی، ارتباط با شریک جنسی مناسب و مشاوره با پزشک در صورت نیاز بهترین راه برای حفظ سلامت جنسی است.

 

 

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ

مطالعات نشان می‌دهند که ماساژ به تنهایی قادر به افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان نیست. با این حال، برخی ماساژها و تمرینات خاص می‌توانند بهبود در جریان خون در منطقه تناسلی و در نتیجه، احتمالاً بهبود در عملکرد جنسی و افزایش قطر آلت تناسلی را ایجاد کنند.

برای مثال، تمرینات مربوط به عضلات PC (pubococcygeus) می‌تواند به شما کمک کند که عضلاتی را که کنترل ادراک آلت تناسلی و انجام حرکات جنسی را در بدن شما دارند، تقویت کنید. این تمرینات شامل فشردن عضلات کنجکاوی پشتیبانی شده توسط پوششی از عضلات لگن است که می‌تواند به طور مستقیم به بهبود قدرت و دوام جنسی کمک کند.

با این حال، باید توجه داشت که هیچ ماساژ یا تمرینی نمی‌تواند به تنهایی سایز دستگاه تناسلی را افزایش دهد و در صورت داشتن نگرانی‌هایی در این زمینه، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

مطالعه کنید: بهترین تکنیک های شب جمعه

 

 

راه های افزایش قطر آلت تناسلی

قطر آلت تناسلی مردان به طور طبیعی متفاوت است و بستگی به ژنتیک، سن، وضعیت سلامتی و فعالیت جنسی دارد. با این حال، برخی روش‌هایی که ممکن است به عنوان راهکارهایی برای افزایش قطر آلت تناسلی پیشنهاد شده‌اند، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. ممارست تمرینات کشش
  2. مصرف محصولات نیتریک اکسید
  3. استفاده از برخی از داروهای درمانی
  4. انجام جراحی برای افزایش قطر آلت تناسلی

افزایش قطر آلت تناسلی مردان با استفاده از روش‌های طبیعی و بدون عوارض جانبی نیاز به تحقیقات بیشتر دارد و تا کنون هیچ روش ثابت و معتبری برای این منظور شناسایی نشده است. برخی افراد ممکن است ادعا کنند که روش‌های خاصی برای افزایش قطر آلت تناسلی وجود دارد، اما بسیاری از این روش‌ها ناپایدار بوده و ممکن است به جای کمک به شما در رسیدن به هدف، برعکس ضرر برای سلامتی شما داشته باشد.

به هر حال، برای افزایش اعتماد به نفس و رضایت از بدن خود، بهتر است توجه خود را به سایر جنبه‌های جذابیت فردی مانند شخصیت، کار، علاقه مندی‌ها و ظاهر بدن در کل توجه کنید. همچنین می‌توانید با پزشک خود در مورد روش‌های بهبود عملکرد جنسی و افزایش هیجانات جنسی صحبت کرده و توصیه‌های او را برای بهبود وضعیت جنسی خود دنبال کنید.

توصیه می‌شود قبل از اقدام به هرگونه روش، با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین راهکار برای شما را تعیین کنید. همچنین باید توجه داشت که در صورتی که دلیلی برای افزایش قطر آلت تناسلی وجود ندارد، بهتر است از اقدام به هر گونه روشی خودداری کنید. تا بهترین اندازه استاندارد آلت تناسلی را داشته باشید.

 

 

تزریق ژل جهت افزایش سایز آلت تناسلی مردان

یکی دیگر از روش های افزایش سایز و قطر آلت تناسلی در مردان تزریق ژل می باشد. که بهتر است قبل از انجام انیکار حتما با پزشک خود مشورت کنید. تا دچار مشکلات و عوارض جانبی نشوید.

 

 

آیا قرص بزرگ کننده الت تأثیر دارد؟

براساس نظر  انجمن غذا و داروی آمریکا (FDA) قرص هایی که بدون نسخه پزشک تجویز و مصرف می شوند و برای افزایش قوای جنسی و افزایش سایز آلت تناسلی استفاده می گردند، دارای عوارض جانبی هستند. از جمله عوارض جانبی قرص بزرگ کننده آلت تناسلی :

  1. سر درد
  2. بدن درد
  3. ممکن است سیستم گوارش را مختل کند.
  4. سرگیجه
  5. مشکلات بینایی
  6. گُرگرفتگی
  7. گرفتگی بینی و آبریزش

 

– استفاده از حوله گرم برای بزرگ کردن آلت تناسلی

در مرحله اول برای بزرگ کردن الت تناسلی، تمرینات را با یک حوله آغاز کنید. یک حوله و یا یک پارچه انتخاب کرده و آنرا گرم کنید. بعد آنرا دور آلت تناسلی پیچیده و به بازه زمانی یک دقیقه نگه دارید. همچنین میتوانید به جای این کار در حمام آلت تناسلی خویش را به برهه زمانی ۳۰ ثانیه زیر آب گرم قرار دهید. این کار به این جهت انجام می شود تا با افزایش دما در ناحیه آلت، خون رسانی به بافت های آن زیاد شده و همچنین خاصیت الاستیسه پیدا کند.

 

– تمرین جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی

جلکینگ تمرینی است که با هدف افزایش سایز نعوظ انجام می شود. توجیه ارائه شده برای این کار این است که، تمرین کشش سبب افزایش گنجایش خونِ بافت نعوظی آلت و در نتیجه روشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی می باشد هرچند سایز نرمال الت تناسلی مهم است. حرکت جلکینگ به این صورت است که اول توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده و بعد از ابتدای آلت تناسلی دست را به طرف سر آلت حرکت داده و آنرا بدوشید، باید حتماً حرکت دست و تماس آن با آلت به طرف جلو باشد، بعد همین کار را با دست راست انجام دهید. با این کار سر آلت تناسلی شما به دلیل تجمع خون قرمز و بزرگ میشود که طبیعی است، در این مرحله از دست زدن به نوک آلت بپرهیزید چون بسیار حساس است. در صورتیکه در طول این تمرینات آلت تناسلی شما کاملاً راست شد باید اندکی صبر کنید تا مجدداً به حالت نیمه راست برگردد. این روش را در هفته نخست ٢٠٠ تا ٣٠٠ بار، در هفته دوم ٣٠٠ تا ۵٠٠ دفعه و در هفته های بعد ۵٠٠ دفعه و یا بیشتر انجام دهید.

 

– ابزار وکیوم (مَکِش) برای بزرگ کردن آلت تناسلی

ابزار وکیوم دارای یک تیوب یا لوله است که روی آلت تناسلی قرار می گیرد. وسیله ای است که بر اساس کشش عمل می کند. این ابزار متشکل از یک حلقهٔ پلاستیکی است که به دو میلهٔ دینامیکی متصل است. در بالای این دو میله یک ساپورت پلاستیکی همراه نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی، گلانس آلت (کلاهک آلت) را در قسمت خاص خود نگه می دارد. این ابزار با پمپ کردن هوا به خارج، سبب ایجاد خلاء می شود و خون در آلت تناسلی جریان پیدا می کند که روشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی می باشد. مردان معمولاً برای درمان ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ از این ابزار استفاده می کنند. افزایش اندازه آلت تناسلی به کمک ابزار وکیوم توسط هیچ شواهد علمی معتبری پشتیبانی نشده است.

سایز طبیعی آلت تناسلی مردان
جدول سایز با تصویر سایزهای آلت تناسلی

 

جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی

برای بلندتر شدن آلت تناسلی و افزایش طول آلت تناسلی متداول ترین روش جراحی است و با عنوان جراحی رباطی است. که آلت را به استخوان لگن متصل می کند. طی جراحی افزایش سایز آلت تناسلی، برش کوچکی در بالای آلت ایجاد می شود و رباطی را که از استخوان شرمگاهی تا بالای آلت قرار دارد، برش داده می شود بدین ترتیب آلت کمی پایین تر می افتد در نتیجه 1 الی 2 سانتی متر به سایز آلت افزوده می شود. البته این اندازه در همه افراد یکسان نمی باشد. در نهایت رباط بریده شده در قسمت پایین تری متصل می شود. معمولا بخیه های جذبی برای بخش های داخلی و بیرونی ناحیه جراحی زده می شود. اما برخی از جراحان بخیه های غیر قایل جذب را ترجیح می دهند که باید بعد از چند هفته کشیده شود.

آگاهی جراح از تکنیک های جراحی، به منظور افزایش سایز آلت تناسلی می تواند منجر به دریافت نتایج مطلوب جراحی در نتیجه منجر به رضایت بیمار شود. در بهترین حالت، جراحی ممکن است 1 سانتی متر به اندازه آلت تناسلی اضافه کند اما طول واقعی آلت را تغییر نمی دهد. اما در بدترین حالت، جراحی می تواند منجر به عوارضی مانند عفونت، جای زخم و از بین رفتن احساس یا عملکرد آلت تناسلی شود.

اگرچه برخی از جراحان، جراحی بزرگ کردن سایز آلت تناسلی را با استفاده از تکنیک های مختلف ارائه می دهند، اما از نظر بسیاری از آنها این جراحی، غیر ضروری و در برخی موارد نیز می تواند برای فرد مضر باشد. البته هنوز مطالعات کافی در مورد جراحی بزرگ کردن سایز آلت تناسلی وجود ندارد تا درک دقیق تری از خطرات و فواید آن ارائه شود.

 

 

مهم ترین سوالات در مورد افزایش طول آلت تناسلی مردان

آیا آلت تناسلی کوچک مردان باعث کاهش لذت جنسی می شود ؟

اندازه میانگین 12 تا 13 در طی فعالیت نزدیکی در داخل  واژن که خود اندازه میانگین آن حدود 8 تا 9 سانتی متر است به همین خاطر اندازه میانگین آلت مردان از میانگین اندازه آلت زنان بزرگتر است. پس عملا بزرگتر از این اندازه هیچ دخالتی در کاهش و یا افزایش میل جنسی ندارد. و شما نباید نگران سایز آلت تناسلی خود باشید.

اندازه آلت تناسلی در روابط جنسی هر چقدر باشد واژن خود را با آن هماهنگ می کند. قابلیت سازگاری واژن با ساختار آلت تناسلی باعث می شود که اندازه آلت تاثیری در میزان رابطه جنسی نداشته باشد.

در روابط جنسی آلت تناسلی با مخاط پوست واژن در ارتباط است. طبق تحقیقات نشان داده شده مخاط واژن خیلی گیرنده های قوی نیستند. ولی اصولا بالای 70 درصد بانوان با تحریک جنسی مخاط به اوج لذت جنسی نمی رسد.

 

تحت چه شرایطی می توان گفت آلت تناسلی کوچک است ؟

در شرایطی آلت کوچک یا میکرو پنیس گفته می شود که این اندازه در حالت نعوظ زیر 7 سانتی متر باشد. اگر آلت شما کمتر از این مقدار بود الزما بدین معنا نیست که این فرد ناتوانی جنسی دارند و مشکلاتی در روابط زناشویی خواهد داشت. واقعیت این است که این طور نیست و اندازه آلت تناسلی چه از لحاظ طول و محیط خیلی بر عملکرد و کارکرد جنسی و لذتی که شریک جنسی آن می برد، ندارد.

 

آیا ژنتیک می تواند در اندازه آلت تناسلی افراد نقش داشته باشد ؟

اصولا تمام ابعاد بدنی می تواند تحت تاثیر ژنتیک قرار بگیرد. و یکی از این موارد آلت تناسلی است.

 

آیا پوشیدن لباس نامناسب در اندازه آلت تناسلی تاثیر دارد ؟

سوال بسیاری از افراد این است که لباس چه تاثیری بر سایز آلت تناسلی دارد. باید بگوییم که لباس نامناسب و تنگ پوشیدن در اندازه آلت تاثیری ندارد ولی بر روی سلامت جنسی آلت بسیار موثر می باشد.

نظام خلقت پیش بینی کرده است که کیسه بیضه ها کمی با فاصله از بدن قرار بگیرد و کارهای طبیعی خود را انجام دهند. طبیعتا لباس های تنگ و از الیاف نایلون باعث می شود تا درجه حرارت مطلوبی برای بیضه ها به وجود نیایید و بر روی سلامت جنسی تاثیر منفی می گذارد.

 

 

جدول سایز آلت تناسلی به تفکیک کشورها

در جدول زیر سایز آلت تناسلی مردان در هر کشور را مشاهده می کنید. که ایران در رتبه 76 جهان قرار دارد.

 

کشور در حالت نعوظ قد فرد نسبت قد به ارتفاع
اکوادور 17.61 cm 1.67 m ۱۰.۵۴ %
کامرون 16.67 cm 1.71 m ۹.۷۵ %
بولیوی 16.51 cm 1.68 m ۹.۸۴ %
سودان 16.47 cm 1.71 m ۹.۶۳ %
هائیتی 16.01 cm 1.72 m ۹.۳۲ %
سنگال 15.89 cm 1.75 m ۹.۰۹ %
گامبیا 15.88 cm 1.68 m ۹.۴۷ %
هلند 15.87 cm 1.84 m ۸.۶۵ %
کوبا 15.87 cm 1.73 m ۹.۱۶ %
زامبیا 15.78 cm 1.67 m ۹.۴۵ %
فرانسه 15.74 cm 1.78 m ۸.۸۳ %
آنگولا 15.73 cm 1.68 m ۹.۳۸ %
کانادا 15.71 cm 1.78 m ۸.۸۰ %
مصر 15.69 cm 1.73 m ۹.۰۸ %
زیمبابوه 15.68 cm 1.70 m ۹.۲۳ %
گرجستان 15.61 cm 1.75 m ۸.۹۲ %
پاراگوئه 15.53 cm 1.73 m ۸.۹۷ %
چاد 15.39 cm 1.71 m ۹.۰۱ %
ایتالیا 15.35 cm 1.74 m ۸.۸۱ %
آفریقای مرکزی 15.33 cm 1.68 m ۹.۱۱ %
کلمبیا 15.26 cm 1.71 m ۸.۹۱ %
ساحل عاج 15.22 cm 1.68 m ۹.۰۷ %
برزیل 15.22 cm 1.75 m ۸.۶۹ %
سوئد 15.08 cm 1.80 m ۸.۳۶ %
بلغارستان 15.02 cm 1.73 m ۸.۶۶ %
کاستاریکا 15.01 cm 1.74 m ۸.۶۴ %
هندوراس 15.00 cm 1.69 m ۸.۸۷ %
مجارستان 14.99 cm 1.76 m ۸.۵۰ %
مکزیک 14.92 cm 1.70 m ۸.۷۸ %
دانمارک 14.88 cm 1.82 m ۸.۱۹ %
آرژانتین 14.88 cm 1.74 m ۸.۵۴ %
السالوادور 14.88 cm 1.70 m ۸.۷۵ %
صربستان 14.87 cm 1.80 m ۸.۲۴ %
بلژیک 14.77 cm 1.79 m ۸.۲۵ %
کرواسی 14.77 cm 1.81 m ۸.۱۸ %
لتونی 14.69 cm 1.80 m ۸.۱۶ %
بلاروس 14.63 cm 1.78 m ۸.۲۱ %
شیلی 14.59 cm 1.73 m ۸.۴۶ %
اتریش 14.53 cm 1.78 m ۸.۱۵ %
آلمان 14.52 cm 1.80 m ۸.۰۷ %
الجزایر 14.49 cm 1.74 m ۸.۳۴ %
 کنگو 14.48 cm 1.68 m ۸.۶۴ %
استرالیا 14.46 cm 1.79 m ۸.۱۰ %
نیجریه 14.38 cm 1.70 m ۸.۴۷ %
سوئیس 14.35 cm 1.79 m ۸.۰۴ %
نروژ 14.34 cm 1.80 m ۷.۹۵ %
لهستان 14.29 cm 1.80 m ۷.۹۳ %
آلبانی 14.19 cm 1.74 m ۸.۱۷ %
کیپ ورد 14.05 cm 1.75 m ۸.۰۴ %
نیوزلند 13.99 cm 1.78 m ۷.۸۸ %
مقدونیه شمالی 13.98 cm 1.76 m ۷.۹۵ %
اوکراین 13.97 cm 1.80 m ۷.۷۵ %
اسپانیا 13.85 cm 1.76 m ۷.۸۸ %
فنلاند 13.77 cm 1.80 m ۷.۶۴ %
لیبی 13.74 cm 1.75 m ۷.۸۴ %
آذربایجان 13.72 cm 1.73 m ۷.۹۲ %
هند 13.71 cm 1.66 m ۸.۲۸ %
افغانستان 13.69 cm 1.68 m ۸.۱۶ %
اسرائيل 13.60 cm 1.76 m ۷.۷۵ %
ایالات متحده 13.58 cm 1.77 m ۷.۶۸ %
ژاپن 13.56 cm 1.72 m ۷.۹۰ %
ترکمنستان 13.48 cm 1.73 m ۷.۷۸ %
ونزوئلا 13.33 cm 1.73 m ۷.۷۱ %
یونان 13.30 cm 1.79 m ۷.۴۴ %
روسیه 13.21 cm 1.76 m ۷.۵۰ %
کره جنوبی 13.16 cm 1.75 m ۷.۵۲ %
ارمنستان 13.14 cm 1.73 m ۷.۵۹ %
انگلستان 13.13 cm 1.78 m ۷.۳۸ %
چین 13.07 cm 1.75 m ۷.۴۹ %
ترکیه 12.99 cm 1.76 m ۷.۳۹ %
ایرلند 12.78 cm 1.79 m ۷.۱۶ %
مغولستان 12.77 cm 1.70 m ۷.۵۰ %
رومانی 12.73 cm 1.77 m ۷.۱۸ %
یمن 12.72 cm 1.63 m ۷.۸۱ %
پاکستان 12.20 cm 1.67 m ۷.۳۲ %
ایران 11.95 cm 1.75 m ۶.۸۴ %
اندونزی 11.67 cm 1.66 m ۷.۰۵ %
سنگاپور 11.53 cm 1.73 m ۶.۶۶ %
مالزی 11.49 cm 1.68 m ۶.۸۲ %
ویتنام 11.47 cm 1.68 m ۶.۸۳ %
تایلند 11.45 cm 1.71 m ۶.۶۸ %
بنگلادش 11.20 cm 1.65 m ۶.۸۱ %
هنگ کنگ 11.19 cm 1.74 m ۶.۴۲ %
سریلانکا 10.89 cm 1.67 m ۶.۵۰ %
فیلیپین 10.85 cm 1.65 m ۶.۵۹ %
تایوان 10.78 cm 1.73 m ۶.۲۳ %
برمه 10.70 cm 1.66 m ۶.۴۵ %
کامبوج 10.04 cm 1.65 m ۶.۰۹ %

جمع بندی حس خوب

در حالی که بسیاری از افراد مدام به این فکر می کنند که آیا اندازه آلت تناسلی آنها نرمال است یا خیر؟ یا اندازه الت تناسلی آنان کوچک است یا بزرگ؟ باید بگوییم که تقریباً  اندازه آلت تناسلی اکثر آقایان نزدیک به اندازه معمول می باشد. و نیازی نیست تا نگران آن باشید. از طرفی ​​بهتر است بجای افزایش سایز آلت تناسلی بدنبال بهبود کیفیت رابطه زناشویی و جنسی و رضایت شخصی دو طرف باشید. و با خرید کاندوم تاخیر کدکس ،  و سایر محصولات زناشویی و جنسی به رابطه جنسی تنوع ببخشید. تا بهترین لذت را از زندگی خود ببرید.

13 در مورد “اندازه نرمال آلت تناسلی مردان چقدر است؟”

    1. در اکثر موارد سایز خیلی مهم نیست
      مهم زمان رابطه و نحوه برقراری رابطه مهمه
      اینکه بتونید شریک جنسی رو راضی نگه دارید

  1. جدول سایزها که گذاشتین خوبه.
    اینکه بعضی سایزها خیلی بزرگه، چطور میشه از کاندوم استفاده کرد؟ آیا کاندوم کامل آلت مرد رو پوشش میده ؟

    1. سلام
      بله اکثر کاندوم ها سایز آلت رو پوشش کامل میدن. اگر قمسمتی از آلت مرد هم پوشش داده نشده بود، جای نگرانی نیست و نباید استرس داشته باشید.
      اما توصیه ما اینه که حتما مراقب باشید. توصیه ما اینه از بهترین کاندوم خاردار در رابطه استفاده کنید. 3 تا از پرفروش ترین های سایت رو ببینید حتما
      .
      https://hesekhobtj.ir/the-advantage-of-barbed-condoms-in-sex/

  2. سایز خیلی مهم هست ، لطفا خودتون گول نزنید ، اگه آلت کوچیک دارید فقط اجازه بدید پارتنر شما از یکی دیگه هم لذت ببره

    1. سیمین سالاری

      سلام و درود
      عزیز سایز ملاک یک رابطه نیست و پیشنهاد میکنم اون تحریک و لذت در حین رابطه براتون اهمیت بیشتری داشته باشه

  3. متاسفم برااونایی که میگن اگ سایزتون کوچیک بزارید با یکی دیگ حال کنیم
    تو خودت با ی انگشت میتونی خودتو ارضا کنی خانم پس لطفا بهونه نیار
    اینی که شما میگید ج..د..ه پس لطفا پای مشکل یکی دیگ نزارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید خالی می باشد.برگشت به فروشگاه