تاثیر-اسپری-تاخیری-در-رابطه-زناشویی

تاثیر اسپری تاخیری در رابطه زناشویی

اسپری تاخیری یک نوع محصولات زناشویی است که برای کمک به مردانی که با مشکل انزال زودرس روبرو هستند، ساخته شده است. این اسپری حاوی موادی است که به عنوان مخدرهای موضعی عمل می‌کنند و با استفاده از آنها، مردان می‌توانند حساسیت قسمت آلت تناسلی خود را کاهش داده و زمان انزال خود را به تأخیر بیندازند.  خرید اسپری تاخیری تاثیر اسپری تاخیری در رابطه زناشویی بسیار زیاد است و معمولاً قبل از رابطه جنسی بر روی آلت تناسلی اعمال می‌شود و می‌تواند به کاهش اضطراب و افزایش رضایت جنسی در زوجین کمک کند.

از طرفی  یکی از مهم ترین مشکلاتی که خانواده ها را در درازمدت تهدید می کند، مشکلات زناشویی به ویژه زود انزالی است. به طور متوسط، مردان در عرض ۵ دقیقه انزال می کنند، در حالی که برای زنان این زمان تا ۱۸ دقیقه طول می کشد. عدم لذت طرفین از رابطه زناشویی می تواند عواقب زیادی برای خانواده داشته باشد و یکی از راهکارهای پیشنهادی برای این منظور استفاده از محصولاتی مانند اسپری تاخیری است. البته در کنار ژل و اسپری می توانید از کاندوم تاخیری نیز استفاده کنید. بهترین کاندوم های تاخیری با توجه به نیاز افراد موجود است.

معرفی اسپری تاخیری و در رابطه زناشویی چه تاثیری را در پی دارد؟ زود انزال شدن یکی از اختلال های متداول راطه زناشویی و جنسی می باشد که خیلی از اشخاص را درگیر خویش نموده است. اسپری تاخیری من جمله وسیله هایی می باشد که به مرد ها یاری می رساند تا رابطه جنسی با تایم زیاد تری داشته باشند و دیرتر انزال را تجربه نمایند. این اسپری‌ ها از راه مسدود نمودن مسیر های منتقل شدن پیام‌ های عصبی به آلت، مقدار تحریک حسی را در این محیط کم می کند. موجب طولانی‌ تر گشتن رابطه جنسی می گردند. با این وضع بکار بردن  این مواد، عیب ها و مزیت های ویژه خود را دارا است. در ادامه این نوشته به آن‌ها اشاره خواهیم نمود. به منظور به دست اوردن اطلاعات زیاد تر در این بخش تا آخر نوشته با ما همراه باشید.

اهمیت اسپری تاخیری در رابطه زناشویی

اسپری تاخیری کاپوت

معرفی اسپری تاخیری و کاربرد آن در رابطه زناشویی

اسپری تاخیری در مرد هایی که گرفتار انزال زود هنگام هستند کاربرد بسیاری دارد. در اصل مرد ها با اسپری نمودن بر آلت تناسلی خود توانایی دارند  رابطه جنسی را برای چند دقیقه زیاد تر حفظ نمایند و انزال را تا اندازه به تأخیر قرار دهند. این اسپری‌ ها از راه مسدود نمودن مسیر های منتقل نمودن پیام‌های عصبی به آلت، مقدار تحریک حسی در این محیط را کم می کند و موجب طولانی‌تر گشتن رابطه جنسی می گردند. البته بهتر است با خرید ژل تاخیری و استفاده از آن در رابطه جنسی ، شریک جنسی خود را ارضاء کنید.

چه اشخاصی از اسپری تاخیری بکار می برند؟

تحقیق ها نشان دهنده این است اشخاصی که از اسپری تاخیری بکار می برند، سه دسته هستند. بعضی اشخاص بعد از دوره بلوغ با اختلال زود انزال شدن روبرو می شوند و به منظور برطرف کردن آن به اسپری های تاخیری میل پیدا می کنند. بعضی دیگر از اشخاص به منظور تایم زیادی که با زودانزال شدن درگیر می باشند و در پایان راه بهبود را در بکار بردن  اسپری پیدا می کنند. گروه سوم آن هایی می باشند که هیچ اختلالی در قسمت انزال ندارند و فقط به سراغ زیاد شدن تایم  رابطه جنسی می باشند و از این راه به لذت جنسی زیاد تر دست می یابند.

روش بکار بردن  اسپری تاخیری در رابطه زناشویی

اسپری تاخیری بایستی به حساس ترین محیط آلت تناسلی اسپری گردد. عموما این محیط در بالاترین محل آلت تناسلی جای گرفته است. و محل دقیق استفاده از اسپری تاخیری برای شما متفاوت است.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری چگونه است؟

قبل از استفاده از اسپری تاخیری، باید نحوه استفاده از اسپری تاخیری را بدانید در نتیحه رعایت نکاتی ضروری است. تا بتوانید بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده را استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید تاریخ انقضای آن نگذشته باشد و همچنین، بدنه آن سالم باشد. تکان دادن آن نیز یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از مصرف انجام دهید. بعد از بررسی سلامت محصول و تکان دادن آن به مقدار کافی می توانید به سراغ فرایند استفاده بروید.

  1. آلت تناسلی خود را پیش از این کار به دقت شستشو دهید و سپس با دستمال خشک کنید. دقت داشته باشید که موضع استفاده تمیز و عاری از چربی باشد. هر لایه آلودگی میزان جذب مواد بی حس کننده را کاهش می دهد و با تمیز کردن دقیق موضع، می توانید از اثر بیشتر مطمئن شوید.
  2. محصول را به موضع نزدیک کنید و آلت خود را اسپری بزنید. دقت داشته باشید که سه نکته در این مرحله بسیار اهمیت دارد: محل اعمال، مقدار مواد و تعداد دفعات. بهترین محل برای اعمال ایدوکائین کلاهک آلت و ناحیه زیر آن است که حساس ترین نقطه محسوب می شود. در خصوص مقدار، باید دقت داشته باشید که هر کدام از محصولات تأخیری موجود در بازار شیار خروجی متفاوتی داشته و حجم ماده مختص خود را هم به سطح منتقل می کند. تعداد دفعات اعمال هم به ظرفیت محصول و ویژگی های شخصی بدن شما بستگی دارد. می توانید با ۲ الی ۳ بار اعمال کار خود را شروع کنید.
  3. مرحله بعدی شامل ماساژ دادن آلت و صبر برای اثرگذاری مواد است. با دست تمام طول آلت را ماساژ دهید تا همه قسمت های آن به مواد بی حس کننده آغشته شود. باید ۵ الی ۱۵ دقیقه منتظر باشید تا مواد به خوبی روی عضو اثر بگذارند و بعد از آن بی حسی مناسب حاصل می شود.
  4. بعد از بی حس شدن آلت، از آنجایی که ورود مواد بی حس کننده به واژن توصیه نمی شود، می توانید از کاندوم، به ویژه کاندوم های تاخیری استفاده کنید یا آلت خود را یک بار با آب شستشو دهید. دقت داشته باشید که اگر قصد دارید از کاندوم استفاده کنید، خود کاندوم دارای مواد بی حس کننده نباشد چون در این حالت ممکن است بی حسی تشدید شده و نتوانید از رابطه خود لذت ببرید.

مزایا و معایب استفاده از اسپری تاخیری

فواید اسپری تاخیری بر کسی پوشیده نیست. اسپری تاخیری بدون بی حسی نمی تواند باشد. گفتیم که بهره گیری از این محصولات می تواند انزال زود هنگام را برطرف کند. در ابتدا باید گفت که این محصولات صرفا برای درمان زود انزالی موقت مورد استفاده قرار میگیرند اما می توان از این اسپری های انتظار داشت که علاوه بر درمان زود انزالی، فواید و تاثیرات مختلفی دیگر داشته باشند. در ادامه به بررسی ۵ مورد از فواید استفاده از این محصولات می پردازیم تا با کیفیت و نقش این محصولات در روابط جنسی بیشتر آشنا شوید.

۱. افزایش میل جنسی

رابطه جنسی، رابطه مستقیم با هورمون ها و پیام های عصبی مغز در بدن دارد. هنگامی که یک رابطه جنسی با کیفیت و طولانی مدت تجربه شود، به علت دخولی مداوم، هورمون های جنسی در مردان و زنان بیشتر ترشح شده و در نهایت میل جنسی افزایش پیدا می کند. از طرفی، اسپری شدن این محصولات بر اندام جنسی، با افزایش گردش خون در این اندام ها، موجب می شوند تا تمرکز مغز و قلب به این عضو بدن هدایت شده و در نهایت میل جنسی افزایش پیدا کند. و کی توان تاثیر اسپری تاخیری در رابطه زناشویی را احساس کرد.

۲. افزایش اعتماد به نفس در مردان

طبیعی است که آقایان نسبت به بانوان توجه بیشتری به روابط جنسی دارند. به طور متوسط یک مرد عادی در طول شبانه روز ۲۰ مرتبه به رابطه جنسی فکر میکند این درحالی است یک زن، تنها ۳ تا ۵ مرتبه به این روابط فکر خواهد کرد. بنابراین، نقش روابط جنسی بر زندگی کیفیت زندگی و روحیات مردان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. مردانی که در روابط جنسی خود بتوانند شریکشان را راضی نگه داشته و توجه بانوی خود را به رابطه جلب کنند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهند کرد. استفاده از اسپری های تاخیری، به دلیل طولانی تر کردن رابطه جنسی و افزایش رضایت بانوان در روابط، موجب خواهد شد تا اعتماد به نفس آقایان بالاتر رود.

۳. افزایش لذت روابط

هرچه قدر که در خصوص اهمیت پیش نوازی در روابط جنسی صحبت شود، باز هم باید گفت که دخول نهایی ترین فعالیتی است که در روابط به آن نیاز داریم. پیش نوازی می تواند ماهیچه ها و اندام های درونی واژن بانوان را تحریک کرده و دچار انقباضات و شوک های مختلفی کند اما در نهایت این دخول است که می تواند رضایت را در روابط به سر حد خود برساند تا جایی که بسیاری از بانوان حتی پس از تجربه ارگاسم، اصرار بر دخول خواهند داشت. از این رو، هرچه تماس آلت مردانه با ماهیچه های درونی اندام بانوان، طولانی تر باشد، طبیعی است که لذت روابط نیز بیشتر خواهد شد. اسپری های تاخیری که به طور ذاتی برای افزایش مدت دخول تولید شده اند، به صورت مستقیم بر افزایش روابط جنسی تاثیر خواهند گذاشت.

۴. عدم نیاز به نسخه پزشک

با توجه به فرهنگ و سنت هایی که در ایران و در میان مردم جای دارد، بسیاری از آقایان و بانوان، شرمی برای مطرح کردن مشکلات جنسی خود با پزشک و متخصص خواهند داشت. همین امر موجب شده تا مردانی که دچار زودانزالی هستند بدون استفاده از محصولات و روش ها و دارو های مورد نیازشان وارد روابط جنسی شده و به خود و شریکشان آسیب های جسمی و روحی جبران ناپذیری را وارد کنند. اما از آن جایی که خرید این محصولات نیازی به نسخه پزشک ندارد، می توان به سادگی آن ها را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

۵. روش استفاده آسان

استفاده از اسپری های تاخیری نسبت به سایر محصولات زناشویی و دارو هایی که برای درمان زود انزالی تجویز میشوند، کاربردی ساده تر داشته و می توان آن ها را به راحتی استفاده کرد. کافیست، دقایقی قبل از دخول، ۳ تا ۵ مرتبه، بر قسمت زیرین کلاهک آلت مردانه اسپری کرده و پس از مالش و جذب کامل آن با آب و یا یک دستمال مرطوب، اندام جنسی را برای دخولی ۴۰ تا ۵۰ دقیقه ای آماده کرد. این استفاده سریع و آسان، علاوه بر حفظ شور و هیجان روابط جنسی جوب شده تا بسیاری از مردم استفاده از آن ها در اولویت قرار دهند.

اسپری تاخیری 30 دقیقه ای

قوی ترین اسپری تاخیری

اسپری تاخیری قوی 1 ساعته

اسپری تاخیری ارزان

مطالعه کنید: اسپری تاخیری چست؟ 

چگونه از اسپری تاخیری استفاده کنیم؟

جمع بندی: نکات مهمی که باید در استفاده از اسپری تاخیری (ِDelay Spray for men) به آنها توجه کنید در زیر آمده است.

اسپری تاخیری را مستقیماً روی بیضه ها استفاده نکنید. این به تاثیر بیشتر و بی حسی کمک نمی کند و برای سلامتی شما مضر است.
اگر آلت تناسلی شما خراش یا زخم دارد از این محصول استفاده نکنید. هنگام استفاده از آن مراقب باشید که مواد وارد مجرای ادرار شما نشوند. این می تواند باعث سوختگی جدی و آسیب های بعدی شود. در صورت داشتن حساسیت های پوستی مانند خارش، قرمزی و غیره از مصرف این مواد خودداری کنید.
حساسیت شما ممکن است در نزدیکی شما با همسرتان شدیدتر شود و ممکن است به خود آسیب جدی وارد کنید. با توجه به تفاوت هایی مانند میزان حساسیت پوست، شدت مشکل زود انزالی و تفاوت در جذب پوست، ممکن است تجربه شما از کار با این محصول با دیگران متفاوت باشد.
به طور کلی استفاده از اسپری روی آلت تناسلی بین ۳ تا ۶ بار برای رسیدن به بی حسی مطلوب توصیه می شود.
با تعداد کم شروع کنید و با چندین بار استفاده از آن و افزایش آهسته دوز، به تدریج متوجه خواهید شد که چه مقدار برای شما مناسب است. از این محصول سوء استفاده نکنید. همانطور که گفته شد بین ۳ تا ۶ بار برای یک رابطه کافی است. مصرف زیاد مواد تنها منجر به بی حسی شدید می شود و باعث می شود از رابطه خود لذت نبرید.
برعکس آن نیز صادق است و مقادیر کم اثر خوبی نخواهد داشت. به یاد داشته باشید که این نوع محصولات اثرات دائمی ندارند، بنابراین از مصرف مقدار مورد نیاز نترسید. از محصول در منطقه بهینه استفاده کنید. منطقه بهینه برای این کار هود آلت تناسلی و قسمت زیر آن است که یکی از حساس ترین قسمت های این اندام است.
سپس می توانید مواد را با دستان خود روی سایر قسمت های آلت تناسلی بمالید. هنگام انجام این کار مراقب باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. پس از استفاده، لطفا صبور باشید تا مواد موثر باشند. اکثر محصولات موجود در بازار حدود ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارند تا به حداکثر اثر خود برسند. کمی صبر می تواند معجزه کند تا به سطح مورد نظر از بی حسی خود برسید، بنابراین سعی کنید این را در نظر داشته باشید.
بهتر است از ورود مواد تاخیری به واژن جلوگیری شود. بنابراین، پس از استفاده از محصول، پس از چند دقیقه انتظار، می توانید یک بار آلت تناسلی خود را بشویید یا از کاندوم استفاده کنید.

اگر شما هم قصد خرید محصولات زناشویی و جنسی مانند: خرید کاندوم خاردار ، خرید اسپری تاخیری ، خرید کاندوم تاخیری ، کاندوم برقی  را دارید، می توانید از فروشگاه حس خوب اقدام به خرید کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید خالی می باشد.برگشت به فروشگاه