راه های برطرف کردن سرد مزاجی – چرا افزایش میل جنسی زنان اهمیت دارد؟

سرد مزاجی زنان

از تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی نباید غافل شد و باید به دنبال روش های درمان سرد مزاجی زنان بود. که یکی از مشکل های با اهمیت مردها  و از مشکل های اصلی و رایج در رابطه های زناشویی می باشد. کاهش میل جنسی یا سرد مزاجی عوامل فراوانی دارد. در این نوشته از سایت حس خوب از  راه هایی که به به منظور بهبود سرد مزاجی زنان کمک می کند، اشاره خواهیم نمود.

وجود تفاوت در میزان میل جنسی در زوجین غیرطبیعی نیست. طبق مطالعه ای که توسط مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) منتشر شده است، در بیشتر موارد، این زن است که از نظر جنسی خونسردتر است. اگر این موضوع حل نشود، می تواند برای هر دو طرف نگران کننده باشد و حتی رابطه را به خطر بیندازد. سرد مزاجی در زنان علل بالقوه زیادی دارد، از جمله مشکلات پزشکی، مشکلات عاطفی و روانی یا استرس خانوادگی و کاری. خبر خوب این است که تعیین علت اصلی سرماخوردگی می تواند به گزینه های درمانی موثری منجر شود.

سرد مزاجی ریشه در تغییرهای هورمونی، رفتارهای مرد ها و مشکل های زندگی دارد. سرد مزاجی زنان در رابطه های زناشویی نقصی جدی می باشد و لازم است که حتما به منظور درمان آن پا پیش بگذارید.  اگر مرد ها این عامل ها را شناسایی کنند و از اجرا کردن آنها پرهیز نماید. می توانند رابطه ای مستدام و لذت آور را به دست بیاورند.

 

“📚️”  مطالعه کنید: بهترین ویتامین برای تقویت میل جنسی  “📚️” 

 

دلیل سرد مزاجی زنان چیست؟ چرا همسرم سرد مزاج است؟

کاهش میل جنسی یا سرد مزاجی جنسی در زنان به عدم تمایل یا علاقه به فعالیت‌های جنسی می‌گویند. علل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که می‌تواند شامل عوامل فیزیکی، روانی، فرهنگی و اجتماعی باشد. برخی از عوامل فیزیکی که می‌تواند به کاهش میل جنسی در زنان منجر شود شامل عواملی مانند هورمون‌ها، داروها، بیماری‌هایی مانند دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود.

عوامل روانی همچون استرس، اضطراب، افسردگی، ناراحتی بدنی و روحی و نگرانی نیز می‌توانند به سردمزاجی جنسی در زنان منجر شوند. همچنین، عوامل فرهنگی و اجتماعی مانند فرهنگ، آموزش جنسی، رابطه با شریک زندگی و شرایط اجتماعی نیز می‌توانند دلیل کاهش میل جنسی در زنان باشند. در هر صورت، در صورتی که کاهش میل جنسی یا سردمزاجی جنسی باعث اختلال در زندگی جنسی و رابطه زناشویی شود، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

 

تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی

به طور عمده مهم ترین علت به وجود آمدن میل جنسی در خانم ها  و مرد ها به علت زیادتر ترشح هورمون های جنسی در خون می باشد. در ابتدای دوران بلوغ است که به علت زیاد شدن کار غده های  گوناگون من جمله غده های  جنسی، نیروی جنسی شخص  بیدار می گردد. نکته ها با تاثیر در زیاد شدن یا کم شدن ترشح هورمون ها در زن ها بسته به مورد هایی من جمله. مدل تغذیه، تیروئید، شیردادن، قرص های جلوگیری از بارداری، دوره عادت ماهیانه، تناقض های فکری و بقیه مورد ها از عوامل تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی می باشد.

به عنوان مثال خانم ها در روزهای قبل و پس  از عادت ماهیانه، به علت زیاد شدن ترشح پروژسترون و استرادیول میل جنسی زیاد تری دارند. بعضی غذاها نیز در زیاد شدن ترشح هورمون های جنسی زنانه با تاثیر می باشند. بنابراین بایستی به این مسئله دقت نمایید بی میلی خانم ها  در اکثر مورد ها مرتبط به این دو مورد نمی باشد.

روش های درمان سرد مزاجی زنان
افزایش میل جنسی زنان

 

چطور بفهمم همسرم سرد مزاج است؟

نشانه‌های سرد مزاجی خانم‌ها را باید بدانید. سرد مزاجی جنسی در خانم‌ها ممکن است به شکل‌های مختلفی ظاهر شود، اما برخی از نشانه‌های معمول آن عبارتند از:

  • 1. کاهش یا عدم علاقه به فعالیت‌های جنسی
  • 2. کاهش تحریک و لذت جنسی در طول رابطه جنسی
  • 3. کاهش یا عدم علاقه به نوسانات جنسی و بازی‌های عاشقانه
  • 4. عدم تمایل به برقراری ارتباط فیزیکی و عاطفی با شریک زندگی
  • 5. اضطراب و افسردگی در مورد زندگی جنسی
  • 6. عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم یا تجربه درد در طول رابطه جنسی
  • 7. کاهش انرژی و علاقه به فعالیت‌های روزمره
  • 8. تغییر در الگوی خواب و اختلال در خواب
  • 9. خشکی و درد در ناحیه تناسلی
  • 10. کاهش استفاده از لوازم جنسی مانند ویبراتور و دیلدو.

در صورتی که شما به هر یک از این نشانه‌ها دچار شده‌اید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا روش های درمان سرد مزاجی زنان را برای شما تعیین کند.

 

آیا مردان در بی میلی جنسی یا سرد مزاجی زنان تاثیر دارند؟

شاید بتوان بیان نمود که دلیل مهم سرد مزاجی خانم ها، رفتارهای مردها می باشد. اگر مردی با مسئله های زیر آشنا باشد تا اندازه فراوانی به همسرش. به منظور بهبود بی میلی جنسی و بهبود سرد مزاجی یاری خواهد رساند. ولی چه مرد هایی سبب بی میلی جنسی در خانم ها  هستند؟

در ذبل موردهایی را بیان نموده ایم که جزو مهم ترین برخورد های منفی مرد ها در رابطه جنسی می باشد. که سبب زیاد شدن سرد مزاجی زنان می گردد. اگر شما هم جزء مرد هایی می باشید که این مورد ها را رعایت نمی نمایید؛ حتما راه های مورد نیاز را که در همین بخش بیان شده است را رعایت نمایید. تا بتوانید روش های درمان سرد مزاجی زنان  را درمان کنید.

 

چه راه‌هایی برای درمان سرد مزاجی جنسی در زنان وجود دارد؟

درمان سردمزاجی جنسی در زنان بستگی به علت آن دارد. برای درمان سردمزاجی جنسی در زنان، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید که به عنوان درمان‌های طبیعی، روان‌شناختی و دارویی شناخته می‌شوند.

درمان‌های طبیعی شامل تغذیه سالم و ورزش منظم می‌شوند. مصرف مواد غذایی به مقدار کافی از ویتامین‌ها و مواد مغذی مانند روغن ماهی، زنجبیل، سیر و پنیر پارمزان به کاهش سردمزاجی جنسی کمک می‌کند. همچنین، ورزش منظم می‌تواند به بهبود تدریجی سلامتی جسمی و روانی کمک کند.

درمان‌های روان‌شناختی شامل درمان‌های رفتاری و مشاوره می‌شوند. درمان‌های رفتاری شامل تمرینات روان‌شناختی مثل تمرینات تنفسی، مدیتیشن و یوگا می‌شوند. همچنین، مشاوره با متخصص روانشناسی و روان‌درمانی نیز می‌تواند برای بهبود سردمزاجی جنسی کمک کند.

درمان‌های دارویی شامل مصرف داروهای ضد افسردگی و داروهای هورمونی می‌شوند. در برخی موارد، پزشک ممکن است به شما داروهایی مانند استروژن یا تستوسترون تجویز کند که می‌تواند به بهبود سردمزاجی جنسی کمک کند.

روش های درمان سرد مزاجی زنان
تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی

 

📚️”  مطالعه کنید:  کاندوم زنانه چیست؟   📚️” 

 

مهم ترین دلیل پزشکی در کاهش میل جنسی زنان چیست؟

در برخی موارد، یک عامل پزشکی پنهان ممکن است باعث سرد مزاجی شود. مشکلات و داروهای زیر قابلیت سرد کردن مزاج را دارند:

  • آسیب به رگ‌های خونی یا عصبی بعد از بیرون آوردن رحم یا دیگر جراحی‌های مرتبط با دستگاه تناسلی
  • مشکلات مزمن سلامتی مانند دیابت، کم کاری تیروئید، آرتروز، کم خونی، بیماری قلبی عروقی یا اختلالات عصب شناختی یا غده درون ریز
  • درد فیزیکی یا مزمن، که ممکن است با یک مشکل پزشکی همراه شود
  • اختلالات افسردگی و اضطراب
  • داروهای ضد افسردگی
  • مشکلات فشار خون
  • بی اختیاری در کنترل ادرار
  • چاق بودن یا اضافه وزن داشتن
  • کمبود هورمون، نوسانات هورمونی، یا پایین بودن سطح تستسترون
  • جریان کم خون در قسمت واژن و رحم
  • مشکلاتی از قبیل درد و سوزش در ناحیه واژن که رابطه جنسی را دردناک میکند
  • یائسگی، حاملگی یا تغذیه نوزاد از سینه

 

آیا درمان سردمزاجی جنسی در خانم‌ها ممکن است موثر باشد؟

بله، درمان سردمزاجی جنسی در خانم‌ها می‌تواند موثر باشد و بهبود زندگی جنسی آنها را بهبود بخشد. به عنوان مثال، درمان‌های فیزیکی مانند تغذیه سالم و ورزش منظم می‌تواند بهبود سلامتی جسمی و روانی خانم‌ها را به همراه داشته باشد. همچنین، درمان‌های روان‌شناختی مانند مشاوره و تمرینات روان‌شناختی می‌توانند بهبود علائم سردمزاجی جنسی در خانم‌ها کمک کنند.

علاوه بر این، درمان‌های دارویی نیز در برخی موارد می‌توانند موثر باشند. برای مثال، در صورتی که سردمزاجی جنسی به علت کمبود هورمون‌های جنسی مانند استروژن در خانم‌ها ایجاد شده باشد، مصرف داروهای هورمونی می‌تواند بهبود آن را به همراه داشته باشد.

در کل، برای درمان سردمزاجی جنسی در خانم‌ها، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید تا بتوانید روش های درمان سرد مزاجی زنان را برای خود انتخاب کنید و بهبود زندگی جنسی خود را تجربه کنید.

 

بهبود مشکل کاهش میل جنسی زنان

به منظور بهبود سرد مزاجی در خانم ها اول بایستی  ریشه و علت اصلی این نکته تعیین کنید تا بتوانید درباره راه درمان آن ایده حتمی داد. به این علت که اکثر مشکل های جنسی خانم ها  مرتبط به مدل رابطه آنها با همسرانشان می باشد.

 توصیه می شود که ریشه نقص را اول از اینجا مورد بررس قرار دهید. خوبی ریشه یابی به این راهکار این می باشد که فهمیدن آن کار کلانی نیست و شناسایی آن موجب  درمان عمده رابطه های شما می گردد.

اگر که سرد مزاجی همسر شما به علت های برخوردی نباشد، می توانید در برابر عوض نمودن رژیم غذایی خود حرکت نمایید. اگر باز هم پاسخ مورد نظر خود را دریافت نکردید خوب است که به دکتر بروید تا با اجراء نمودن آزمایش تعیین گردد  که در غده های  جنسی خود کم تحرکی  دارید یا نه.

 

 

روش های طب سنتی برای درمان سرد مزاجی چیست؟

سردمزاجی ممکن است از علل مختلفی مانند نارسایی کبد، کمبود ویتامین‌ها، بیماری‌های عصبی و اضطرابی و یا تغذیه نامناسب ناشی شود. درمان سردمزاجی با روش‌های طب سنتی ممکن است بهبود علائم آن را به همراه داشته باشد. در زیر به برخی از روش‌های طب سنتی برای درمان سردمزاجی اشاره می‌کنم:

1. درمان با گیاهان دارویی: مصرف برخی گیاهان دارویی مانند زردچوبه، زنجبیل، ریشه برنج، آویشن، رازیانه و نعناع می‌تواند بهبود سردمزاجی و بهبود علائم روانی آن را به همراه داشته باشد.

2. ماساژ: ماساژ برخی نقاط خاص در بدن مانند نقطه روی دستان و پاها، می‌تواند بهبود جریان خون و انرژی در بدن را به همراه داشته باشد.

3. درمان با آبگرم: شستشو با آبگرم و مصرف آبگرم به عنوان نوشیدنی می‌تواند بهبود علائم سردمزاجی و رفع خستگی را به همراه داشته باشد.

4. یوگا و مدیتیشن: تمرینات یوگا و مدیتیشن می‌تواند بهبود علائم سردمزاجی و روانی آن را به همراه داشته باشد.

5. تغذیه سالم: تغذیه سالم با مصرف مواد غذایی سالم و ترک مصرف غذاهای آماده و ناسالم، می‌تواند بهبود سردمزاجی و بهبود علائم آن را به همراه داشته باشد.

درمان سردمزاجی زنان
چطور سرد مزاجی درمان میشود؟

 

توصیه های مهم برای سرد مزاج ها (سرد و خشک)

افراد سوداوی مزاج بهتر است برای چرب کردن پوست خشک خود از روغن زیتون یا روغن کنجد استفاده نمایند.

پس از خوردن شام 10تا 15 دقیقه پیاده روی کنند.

مصرف آب لیموترش برای آنها مفید است.

این افراد خواب کافی شبانه داشته باشند زیرا بی خوابی و خواب بعد از ظهر برای آنها مضر است .

تنهایی و افسردگی علائم سوداوی آنها را تشدید می کند.

افراد سوداوی از آب ولرم برای حمام کردن استفاده کنند و بعد ازحمام بدن خود را با روغن ماساژ دهند.

مصرف آب هویج و آب سیب برای آنها مفید می باشد.

مرطوب کردن بینی با کمی روغن بادام شیرین به آنها توصیه می شود.

پیاده روی بهترین ورزش برای افراد سوداوی مزاج است.

استفاده زیاد از رایانه و تماشا کردن فراوان تلویزیون سبب افزایش سودا می شود.

 

سعی کنید رابطه طولانی داشته باشید و مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. تا همسرتان به ارگاسم برسد. که یکی از روش های افزایش زمان رابطه جنسی خرید کاندوم تاخیری کدکس و استفاده از قوی ترین کاندوم های تاخیری در رابطه جنسی است.

 

به پیش‌نوازی و عشق‌بازی قبل از رابطه جنسی با طرف مقابل تان احترام بگذارید

اگر یکی از شرکای با گرایش جنسی کمتر با شریک خود در مورد آنچه که باید در موقعیتی باشد که از رابطه جنسی لذت ببرد صحبت کند، شریک جنسی که بیشتر تمایلات جنسی دارد اغلب این درخواست را نمی فهمد یا حداقل نادیده می گیرد. بی دلیل و بدون دلیل نمی پذیرد. برای مثال، اگر همسر مردی به او بگوید که ترجیح می‌دهم شب‌ها رابطه جنسی داشته باشم تا صبح، شوهر فکر می‌کند که ممکن است از رابطه جنسی اجتناب کند.

(برای اکثر مردان، تستوسترون بین ساعت 7 صبح تا 6 بعد از ظهر به اوج خود می‌رسد.) تا 8 صبح. ، در حالی که هورمون تستوسترون در زنان در شب به اوج خود می رسد). اگر شوهر به همسرش بگوید که میل جنسی او بعد از دوش گرفتن یا زمانی که بچه ها خواب هستند افزایش می یابد، ممکن است فکر کند که او به سادگی از رابطه جنسی اجتناب می کند. اما واقعیت این است که اینها بهانه نیست. ممکن است باورش برایتان سخت باشد، زیرا دوست دارید فوراً این کار را انجام دهید، در حالی که شریک زندگی شما ممکن است واقعاً به موقعیتی نیاز داشته باشد تا در موقعیتی قرار بگیرد که احساس آرامش، راحتی و شهوت داشته باشد.

تا جایی که ممکن است سعی کنید به این درخواست ها احترام بگذارید و زمانی که شریک زندگی شما از صمیم قلب به شما اعتماد دارد، عزت نفس طرف مقابل را حفظ کنید. بدون دلیل با این درخواست ها موافقت کنید و سعی کنید فضایی را ایجاد کنید که برای تحریک جنسی شریکتان مفیدتر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید خالی می باشد.برگشت به فروشگاه