نشانه های ارضا شدن زنان چیست؟ چگونه همسر خود را ارضا کنیم؟

ارضا شدن زنان و نشانه های آن چیست؟ چگونه همسر خود را ارضا کنیم؟

در این مقاله از سایت حس خوب می خواهیم در رابطه با نشانه های ارضا شدن یا به ارگاسم رسیدن زنان صحبت کنیم. هر مردی باید نشانه های ارضا شدن زنان را بداند.

همان طور که میدانید درصد بالایی از طلاق گرفتن زوج ها به علت عدم توجه به ارضا شدن زنان است. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا باهم نشانه ها و عوامل ارضا شدن زنان را بدانیم.

برای رسیدن به اوج لذت جنسی چه لحاظ روانی و جسمی تحریک جنسی لازم است. بعضی از زنان با خیال پردازی بدون هیچ گونه تحریک در اندام جنسی به ارگاسم می رسند و درصد کمتری از زنان تنها با لمس و باز هم بدون هیچ تحریک اندام جنسی اوج لذت جنسی را تجربه می کنند.

برخی هم ارگاسم های خود به خودی دارند و بعضی در حال خواب به ارگاسم میرسند. برخلاف این استثنائات اغلب زن ها برای رسیدن به اوج لذت جنسی به تحریک زیاد و طولانی مدت اندام های جنسی نیاز دارند.

از طرفی میتوانید با خرید محصولات زناشویی  و جنسی مناسب و استفاده درست از محصولات جنسی در رابطه زناشویی ، تحریک همسر خود را بیشتر کنید و همسر شما زودتر به انزال برسد.

ارگاسم ( ارضا شدن ) چیست؟

انقباض شدید ماهیچه ای در روابط جنسی که به همراه تغییر در بعضی از علائم بدنی مثل تغییر در ضربان قلب ، تغییر در فشار خون و تغییر در عمق و نرخ تنفس می باشد.

در دنیای امروزه بحث ارضا شدن زنان تبدیل به یک مسئله ای پیچیده شده است که افراد کمی هستند که به آن توجه دارند.

اگر شما هم میخواهید یک مرد ایده آل به نظر برسید بهتر است روش ارضا شدن زنان را بدانید. یا اینکه باید در نظر داشته باشید که شما با خرید کاندوم خاردار و استفاده از آن در رابطه جنسی ، میتوانید باعث تحریک بیشتر همسر خود شوید. تا همسرتان از رابطه جنسی لذت بیشتری ببرد.

همچنین میتوانید درباره کاندوم های تحریک کننده بانوان اینجا بخونید.

 

 

5 نشانه ارضا شدن زنان

ارگاسم زنان می تواند تحریک جنسی متنوع در نواحی جنسی و غیرجنسی ایجاد شود. کلیتوریس و دیواره واژن شایع ترین مکان های تحریک هستند.

تحریک غدد دور مجرای ادرار ، نوک سینه و رویاپردازی نیز منجر به بروز ارضا شدن زنان می شود. نمونه های ارضا شدن بانوان عبارتند از :

  1. تغییر سریع رنگ لب های آلت
  2. افزایش شدت نبض واژن
  3. افزایش سطح پرولاکتین
  4. تکان خوردن شدید و پیدا شدن سفیدی چشم ها
  5. انقباض واژن

 

حالت های زن بعد از ارضا شدن

بیشتر افراد علائم ارضا زن را نمی دانند. و نمی توانند تشخیص دهند که چگونه علائم ارضا زن چست؟ بیشتر بانوان بعد از ارضا شدن نوک پستان هایشان سفت شده و نفس نفس می زنند در برخی از موارد احساساتی می شوند.

بعضی از مواقع زنان بعد از به ارگاسم رسیدن چنان احساسات در آنها به وجود می‌آید که شروع به گریه می کنند.

زیرا هنگام اوج لذت جنسی به حدی احساساتی می‌شوند که این امر باعث گریه می شود. شاید این کار باعث نگرانی آقایان شود ولی باید بدانید که این یک نشانه خوب از ارضا شدن زنان است.

البته بعضی از زنان نیز احساساتی شدن خود را با لبخند رضایت نشان میدهند یا به خواب می‌روند. البته بیشتر مردم تصور می‌کنند این حالت در مردان بیشتر وجود دارد، اما در حقیقت این چنین می باشد.

که اگر زن بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به شما کرد احترامی از جانب خود تلقی کنید زیرا این یک نشانه خوب از ارضا شدن می باشد.

حتی برخی از بانوان بعد از به ارگاسم رسیدن نمی توانند راه بروند و به علت لرزش پا قادر به راه رفتن نمی باشند که به این معنی است که شما به عنوان یک مرد وظیفه خود را به نحو احسنت انجام داده اید.

ارضا شدن زنان چگونه است؟
راه های ارضا همسر سایت حس خوب

 

چگونه زن را ارضا کنیم؟

قبل از از اینکه بخواهیم به ارضا شدن زنان فکر کنیم، بهتر است قسمت های مختلف بدن بانوان که تحریک پذیری بیشتری دارند را بشناسیم. همچنین هیچ زنی نباید به دنبال این باشد که چگونه خود را ارضا کنیم؟  یا بخواهد خود ارضایی کند. این وظیفه شوهر است که نحوه ارضا کردن زن را بداند تا با آشنایی از روش ارضا کردن زن ، بتواند زن را ارضا کند.

باید بدانید که همیشه مدت زمان رابطه جنسی مهم است و یکی از عوامل ارضاء شدن زنان این است که طول زمان رابطه جنسی را افزایش دهید که یکی از راه های آن خرید کاندوم تاخیری و استفاده از آن در رابطه جنسی است. تا همسرتان از رابطه لذت بیشتری برده باشد.

در رابطه با آنها بیشتر بدانیم که در ابتدای رابطه یک معاشقه خوب را داشته باشیم و سپس به سمت ارگاسم بانوان برویم. پس اگر میخواهید بدایند که چگونه زن خود را اراضا کنیم به موارد زیر توجه کنید.

 

کدام قسمت از بدن زن ها حساس تر است؟

گردن یکی از نقاط بدن بانوان است که حساسیت زیادی نسبت به آن دارند. بوسیدن زیر چانه و زیر لاله گوش  و همینطور پشت گردن هم برای آقایان هم برای بانوان بسیار لذت بخش است.

به خاطر حساسیت و ضربان زیاد در این ناحیه،  زنان بوسیدن این قسمت را خیلی لذت بخش می دانند.

لب ها یکی دیگر از نقاط بسیار حساس بانوان هستند ولی برخی از مردها تاثیر بوسیدن و لب ها را در زنان نادیده می‌گیرند، ولی باید بدانند که لب ها جزو مهمترین قسمتهای تحریک پذیر خانم ها به حساب می آید.

نوک سینه یکی از نقاط مهم برای ارضای بانوان می باشند. اگر شما هم میخواهید یک ارضای درست داشته باشید باید این را بدانید که تقریباً تمام زن ها موافق هستند که نوک سینه را می توان از جمله حساس ترین نقطه بدن زن دانست.

ولی به شرطی که همسرشان بداند چطور از آن نقطه شروع به تحریک کند.

گوش ، کلمات پر احساس و معاشقه را هنگامی که لب هایتان بر روی گوش همسرتان قرار دارد زمزمه کنید. برای مثال به آن بگویید که امشب چقدر زیبا شده است. که یکی از راه های ارضا شدن زن است. که برای ارضا کردن زن باید به آن دقت کنید.

و بعد نرمه گوشش را داخل دهان تان قرار دهید و حسابی آن را تحریک کنید. قسمت بالایی گوش را به آرامی با دندان‌هایتان گاز بگیرید.

شکم و ناف از دیگر قسمت های پر تحریک بانوان می باشد. با نوک انگشتان تان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید یا با استفاده از زبان بر روی شکم حرکت کنید و دایره وار با استفاده از نوک زبان به دور ناف آن بچرخید.

بوسیدن و مکیدن و همچنین لیسیدن ناف خانم ها خیلی برای آنها لذت بخش است.

 

در نظر داشته باشید که شما با خرید کاندوم خاردار و استفاده از آن در رابطه جنسی ، میتوانید باعث تحریک بیشتر همسر خود شوید. تا همسرتان از رابطه جنسی لذت بیشتری ببرد.

 

 

چگونه همسر خود را ارضا کنیم؟ زنان چگونه ارضا می شوند؟

همیشه سوال وجود دارد که چگونه زنان را ارضا کنیم ؟ در نتیجه روش های ارضا کردن زنان متفاوت است. قبل از هر چیزی باید احساس آرامش در بین خانم و آقا وجود داشته باشد لازمه تحریک جنسی خانم ها احساسات و عواطف آنها می باشد حس آرامش در زنان باید از ساعت ها قبل در آنها وجود داشته باشد تا بتوانند به خوبی به مرحله ارگاسم برسند.

باید ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت قبل از رابطه این حصر در آنها باید شکل گرفته باشد. مردانی که همیشه به عواطف همسر خود توجه می کنند، همیشه همسری آماده برای رابطه جنسی خواهند داشت.

اگر قصد تجربه یک رابطه جنسی خوب را دارید محل برقراری رابطه برای زنان اهمیت بسیار زیادی دارد. مرتب بودن محیط بر تمرکز بهتر موثر است. و یک موسیقی بی کلام در کیفیت روانی رابطه تاثیر گذار است.

یکی دیگر از کارهای مهم برای ارضا کردن زن دمای مناسب محل رابطه زناشویی است. برای مثال گرم بودن محل برقراری رابطه و گرم بودن اندام های زنان در تحریک آنها نقش بسیار مهمی دارد.

حال می رسیم به بخش پیش نوازی و معاشقه که مردان بسیار کمی هستند به این مرحله توجه می کنند. برای مردان شاید امهم ترین نکته در رابطه جنسی تنها دخول باشد،

این در حالی است که برای زنان پیش نوازی و عاشقانه بودن از اصول مهم رابطه می باشد، که حتی در برخی از افراد مهم تر از دخول می باشد.

 

 

قسمت های تحریک پذیر بدن خانم ها

همانطور که در بالا هم در مورد اندام های جنسی پر تحریک بانوان به شما گفتیم، شما می توانید با استفاده از آن نقطه ها معاشقه را شروع کنید.

حال به مرحله انجام دخول میرسیم. به آرامی و با حوصله شروع به دخول می کنیم. باید حواستان باشد که به صورت زوری و یک دفعه این کار را انجام ندهید زیرا باعث می شود که دیگر هیچ وقت همسر شما از آن رابطه لذت نبرند.

در انجام دخول سعی کنید پوزیشن های مختلفی را انجام دهید. تنوع و حرکات فانتزی در رابطه زناشویی ایجاد کنید. اصلا نگران آن نباشید همسرتان شاید از طریق دخول لذت کمتری را تجربه کند، کثر خانمها از ناحیه کلیتوریس ارگاسم را تجربه می کنند.

و یکی دیگر از مهمترین نکات در ارضا شدن زنان این است که حواستان باشد همیشه ابتدا باید زن تان ارضا شود و سپس نوبت ارضا شدن مردان می رسد.

از آنجا که به طور طبیعی مردان زودتر از زنان می توانند ارضا شدن را تجربه کنند، توصیه می شود ابتدا زن به مرحله ارگاسم نزدیک شود.

سپس مرد برای ارضا شدن از روش دخول عمیق استفاده کند تا مدت زمان ارضای هر دو نزدیک به هم یا همزمان صورت گیرد.

اگر شما هم قصد افزایش زمان رابطه رابطه جنسی و یا لذت در رابطه جنسی  را دارید می توانید به فروشگاه حس خوب مراجعه کنید و برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی و لذت از آن پیشنهاد می کنیم حتما با خرید محصولات زناشویی و تاخیری  باعث ارضای بهتر همسرتان شوید.

25 در مورد “نشانه های ارضا شدن زنان چیست؟ چگونه همسر خود را ارضا کنیم؟”

  1. سلام
    آیا تحریک پذیری زنان با کاندوم خاردار بیشتره؟ یعنی اگر از کاندوم خاردار استفاده بشه، زن زودتر به انزال میرسه ؟

    1. سلام
      بله.
      معمولا خانم ها با کاندوم خاردار سریعتر به ارگاسم میرسند. البته که راه های زیادی برای ارگاسم رسیدن زن وجود دارد.
      شما میتونید 3 تا از پرفروش ترین کاندوم های خاردار رو ببینید و از آنها برای رابطه استفاده کنید.
      https://hesekhobtj.ir/the-advantage-of-barbed-condoms-in-sex/

      1. همسرم با دخول به واژن ارضا نمی‌شود ولب میل جنسی بالایی دارد چکار کنم تا با دخول ارضا شود؟

        1. سیمین سالاری

          سلام و درود وقتتون بخیر
          عزیز از کاندوم های خاردرشت میتونین استفاده کنین تا در حین دخول دیواره واژن بهتر تحریک بشه

    1. سیمین سالاری

      سلام وقتتون بخیر امیدوارم عالی باشین
      عزیز پیشنهاد میکنم از محصولات تحریک کننده و افزایش میل جنسی بانوان استفاده کنین

  2. سلام وقت بخیرِمن جوانی هستم مدت 8 سال ازدواج کر همگام رابط جنسی زود تحریک می شوم اما خانمم دیر چکار کنم من. هم دیر بدون استفاده از دارو شما چه.پیشنهاد دارید ممنون راهنمای کنید

    1. سلام و درود وقتتون به نیکی دوست عزیز
      از محصولات تاخیری استفاده کنین عزیز
      و خانومتون هم از محصولات تخریک کننده استفاده کنند
      سالم ترین راه همین محصولات بهداشتی و موضعی هستند عزیز

  3. اینجا جای بسیار خوبی برای تبلیغات فروش وسایل بهداشتی می باید و اکثر بخش های مقالە هم حول محور تبلیغات این کالاها می چرخید

  4. سلام خسته نباشید من هفت ساله که ازدواج کردم تا چند سال ترس نزدیکی رو داشتم الانم که ترسی ندارم ارضاع نمیشم شوهرم ازم راضی نیست من باید چیکار کنم

    1. سیمین سالاری

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر امیدوارم عالی باشین
      از محصولات تحریک کننده استفاده کنید عزیز

  5. من دوساله ازدواج کردم خیلی دوستدارم رابطه داشته باسیم لذتم میبرم ولی در طول دوسال و در طول عمرم سه بار ارضا شدم یعنی کلا بدنم احساسش کرد این سه بار
    ولی خیلی وقته دیگه ارضا نشدم خیلی تلاش میکنم دیگه نمی شم واقعا میخوام ببینم مشکل دارم درمانی وجود دارد

  6. من دوساله ازدواج کردم خیلی دوستدارم رابطه داشته باسیم لذتم میبرم ولی در طول دوسال و در طول عمرم سه بار ارضا شدم یعنی کلا بدنم احساسش کرد این سه بار
    ولی خیلی وقته دیگه ارضا نشدم خیلی تلاش میکنم دیگه نمی شم واقعا میخوام ببینم مشکل دارم درمانی وجود دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید خالی می باشد.برگشت به فروشگاه