بهترین راه برای تحریک زن چیست؟ 4 روش مهم برای تحریک همسر

با توجه به اینکه زنان دارای تفاوت هایی هستند و هر کدام نیازهای و تمایلات متفاوتی دارند، تحریک کردن آنها نیز با توجه به این نکته متفاوت است. اما بهترین راه برای تحریک زن چیست؟ و چگونه بدون دخول زن را تحریک کنیم؟ چندین روش برای تحریک کردن زنان وجود دارد که در این مقاله از سایت حس خوب ما 4 روش مهم برای تحریک همسر را به شما خواهیم گفت.

بهترین راه برای تحریک زن چیست؟

راه های تحریک زن در رابطه جنسی شامل موارد زیر می شود. و شما باید این موارد را در رابطه جنسی رعایت کنید:

1- پیش ‌نوازی: یکی از راه های تحریک همسر پیش نوازی است. و شما باید به آن توجه کنید. بسیاری از زنان با پیش نوازی جسمی مانند بغل کردن، بوسیدن، لمس عاشقانه و یا رابطه جنسی دهانی آشنا هستید. پس باید این موارد را در جهت بهبود رابطه جنسی خود استفاده کنند.

نواحى که بايد نوازش کنيد:

1- سر : شاید یکی از ساده ترین و دل چسب ترین حرکات براي همسر شما این باشد که: شما دستتان را لای موهای او ببرید و به تدریج با انها بازي کنید. توجه کنید که این حرکت در ۲ جا بسیار کاربرد دارد:

در ابتدای شروع به تحریک. یعنی درست پس از این که حرفهای عاشقانه را به هم میزنید و جزء اولین حرکات فیزیکی

رابطه جنسی نامناسب و کیفیت پایین آن باعث بروز برخی از مشکل های روانی، احساسی و رفتاری می شود. و ممکن است پایان ناگواری برای زوج ها در انتظار باشد. زن و شوهری که توافق جنسی در میانشان موجود باشد حتی اگر عقیده ها و نظرهایشان یکی نباشد. توانایی دارند بی آنکه در برابر تهدید آسیب جدایی جای بگیرند و بی جنگ و اختلافی بینشان موجود باشد، با هم زندگی نمایند. ولی در مکانی که عشق و توافق جنسی موجود نباشد ریزترین مخالفت نظری  زندگی را از هم میپاشاند. پس نیاز است تا بهترین راه برای تحریک همسر خود را پیدا کنید. 

بهترین راه برای تحریک زن چیست؟
4 روش مهم برای تحریک همسر

مهم بودن معاشقه و پیش نوازی در رابطه جنسی

هنگامی که دو زوج به مرحله پیش نوازی می رسند، در برابر  همدیگر از تحریک پذیری زیادی دارا می باشند. در اصل عشق ورزیدن قسمت اصلی  از رابطه جنسی با تاثیر و دارای موفقیت را به وجود می آورد. سبب می گردد که دو زوج زیادتر تحریک گردند. وسایل و تردستی کوچکی می باشد که میل همسرتان در برابر شما افزایش می دهد.

هنگامی که به رختخواب می روید و بی مقدمه وارد رابطه جنسی می گردید انتظار نداشته باشید که تحریک گردید و یا رضایت همسر را به دست بیاورید. ممکن است  یکی از دو طرف ارضا گردد. اما بایستی نصفی از تایم خود را خرج تحریک خود و یا همسرتان نمایید. این حرکت فاصله ی فراوانی با یک پیش نوازی عاشقانه را دارا می باشد.

چگونه همسر خود را نوازش کنیم؟

در رابطه های جنسی اگر عشق ورزیدن و پیش نوازی موجود باشد دو زوج قبل از رابطه جنسی وارد قسمت تحریک شدگی شده اند. هر دو طرف آماده و میل دارند و به قسمت برانگیخته شدن دست یافته اند. این مسئله سبب می گردد رابطه مناسب تری را برقرار نموده و هر دو از رابطه شان راضی باشند.

عشق ورزیدن و پیش نوازی برای مهر، محبت و احساس و علاقه مندی زوج ها به یکدیگر را افزایش می دهد. عشق ورزیدن را هر وقتی که می توانید شروع نمایید. پیش نوازی را اگر تا شب رابطه جنسی نتوانستید برپا نمایید، پس از خوردن ناهار یا دیدن تلویزیون صورت دهید. همین بوسه کردن ها و در بغل گرفتن های کوچک می باشد که در همسر برانگیختی بالایی به وجود می آورد.  داشتن عشق ورزی و پیش نوازی رابطه جنسی را مورد رضایت دو طرف قرار می دهد.

مطالعه کنید:  تداوم محبت بین زوجین

چطور عشق ورزی کنیم؟

ممکن است بعضی از جوان ها آگاهی نداشته باشند که چگونه بایستی  زن یا شوهر خود را برای برپا داشتن رابطه آماده نموده یا به گفته برخی ها او را تحریک نمایند. همین نداشتن اطلاعات در مورد اصل های عشق ورزی و عشق بازی موجب می شود تا زن و شوهر از رابطه خود لذت که کفایت کند را نبرند و آهسته آهسته  در برابر همدیگر دلسرد گردند. عشق بازی در رابطه جنسی به ویژه برای خانم ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

زیرا که آنها در برابر  آقایان اندکی دیرتر برای رابطه زناشویی آماده می شوند. رابطه جنسی قبل از اینکه رابطه دو جسم تلقی گردد بایستی گفت که رابطه دو روح در این بین می باشد. پس اگر خواهان این می باشید که زیادترین  لذت را دارا باشید، با ما همراه باشید و از روش هایی که برایتان بازگو می کنیم برای داشتن رابطه ای توام با لذت و خوشی بکار ببرید.

مطالعه کنید: استفاده از لوازم زناشویی در رابطه جنسی

کدام اندام جنسی زن حساس تر است؟

آیا به دنبال شناسایی نقطه های اندام جنسی زن می باشید. اول بایستی درک کنید که نقطه های محرک کننده بدن زن ها مسئولیت مهمی را در برانگیخته شدن رابطه جنسی را دارا است. راه های نحوه تحریک زنان  در واقع محیط هایی در بدن خانم ها موجود است که اگر یک مرد آن ها را لمس و تحریک نماید، یک رابطه جنسی تماما لذت را برای خود و همسرش به وجود می آورد.

از سمتی دیگر این بحث برای مرد ها هم صحیح می باشد. به صورتی که اگر یک مرد یا یک زن شروع به شناسایی نقطه های محرک پذیر همسر خود نماید.  واکنش های جنسی مناسبی به وجود می آورد. آشنا شدن با بدن زن ها به مرد ها این را ممکن پذیر می کند. تا در رابطه با آن‌ ها رفتار مناسب تری را انجام دهد. به همین علت در ادامه خواهان هستیم  به تحلیل برخی از نقطه های حساس بدن زن ها خواهیم پرداخت.

واژن از نقطه های حساس اندام جنسی زن

اگر یک مرد خواهان است  بفهمد به چه صورت همسر خود را به نهایت لذت برساند، که او هم احساس خوبی به دست آورد. بایستی با اندام جنسی زن آشنایی پیدا کند. آیا از نقطه ی جی در قسمت تناسلی خانم ها مطلبی را در دست دارید ؟ آیا می فهمید که یکی از محرک پذیر ترین و نقطه های حساس اندام جنسی زن نقطه ی جی است؟

نقطه جی محیط فرضی داخل واژن می باشد که محرک ساختن آن در موقع دخول لذت بسیاری را برای زن به دنبال دارد و موجب  ارگاسم در او می گردد. با محرک ساختن این نقطه زن لذتی غیر قابل وصف  را تجربه می کند و این لذت غیر قابل وصف توانایی دارد  به این علت باشد که نورون‌ های عصبی بسیاری در ناحیه های پایانی واژن موجود است  که محرک سازی آن‌ ها پیام‌ های زیاد تری از لذت را به مغز منتقل می کند.

نقطه ‌ی جی

آیا می فهمید نقطه ی جی چه می باشد؟ راه های نحوه تحریک زنان  افزون بر محیط کلیتوریس در اندام جنسی زن  یک محیط دیگر به اسم نقطه ی جی در بدن آن ها است، که هر مردی قدرت پیدا نمودن آن را در قسمت تناسلی همسرش را دارا نیست. حتی در بررسی های صورت گرفته  بیان شده است که خیلی از خانم ها نقطه ی جی را دارا نیستند، یا اگر هم دارا هستند به دشواری پیدا می گردد. در حال حاضر خواهان هستید نقطه ی جی همسر خود را بیابید؟ به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. نقطه‌ ی جی زیر استخوان شرمگاهی از دیواره ‌ی واژن در اندازه یک تا دو بند انگشت به جهت درون جای گرفته است. این محیط بافت سفتی را در بر دارد که هنگام تحریک ساختن زن حدود یک چهارم اندازه متورم می‌ گردد.

کاندوم های تحریک کننده بانوان

 

اندام جنسی زن

اندام جنسی زن (لب و دهان)

یکی دیگر از راه های نحوه تحریک زنان نقطه های حساس اندام جنسی زن لب و دهان  است و مرد ها با محرک ساختن این محیط  توانایی دارد اثری با عمق و لذت آور را برای رابطه جنسی و روحی خود به وجود بیاورند. زیرا  خیلی از زن ها خودشان بیان کردند که لب هایشان یکی از اصلی ترین محیط های محرک کننده  بدنشان طی رابطه جنسی است.

بازی های جنسی با همسرتان

منظور بازیهای رایانه ای نیست البته، با همسرتان بازی کنید نه قایم باشک بازی ، بلکه بازی جنسی استفاده از انگشتان دست ، لمس کردن ، ناز و عشوه گری ، نوازش کردن، درآوردن لباسهای او، رقصیدن با همسر رفتارهای مذکور باعث میشود در رابطه جنسی راحتر عمل کنید.

هر چه مردان برای قبل از نزدیکی با همسر بیشتر وقت صرف همسر خود کنند ، در رابطه جنسی با همسر موفقتر خواهند بود همه ما میدانیم مشکل اکثر مردان ارضا نشدن خودشان نیست بلکه دغدغه آنها ارضا نشدن همسرشان است آنهم زمانی که خودشان ارضا شدند چرا که دنیای جنسی زنان به گونه ایست که زمان در آن نقش مهمی دارد.

بعد از نزدیکی  با همسر چکار کنیم ؟

قدردانی ، نه فقط کلامی بلکه رفتاری ، همسرتان را ببوسید و از اقدامات و تلاش وی تشکر کنید ، اورا در آغوش بگیرید ( منظور خانمتان است ) زنان از اینکه با آنها همانند ابزاری برای تامین غریزه جنسی رفتار شود بیذارند و عاملی برای بی میلی در آنهاست ، بعد از نزدیکی نیز صحبت کنید هر چند برای آقایان کمی دشوار است چرا که بعد از انزال دچار بی حالی و احساس خواب میشوند ( قابل توجه خانم ها )  اما حقیقت روابط زناشویی اینست که فعالیت دشواریست و مراحلی دارد که باید( تاکید)  انجام شود تا موثر واقع شود.

 

اندام جنسی زن

نکات مهم و کلیدی در نزدیکی با همسر

نکته اول: در روایات، به زنان توصیه شده است که در هنگام نزدیکی با همسر، لباس حیا را از تن درآورده و پس از اتمام نزدیکی، آن را بپوشند. به مانند لباس‌هایی که برای خود در می‌آوریم و بر تن می‌کنیم، به همین شکل باید با لباس حیا نیز رفتار کرد. همچنین، به مردان توصیه شده است که با همسر خود با ملایمت رفتار کنند و برای رابطه با همسرشان زمان صرف کنند. زیرا زنان نیز به همین اندازه به نیازهای خود احترام می‌گذارند.

نکته دوم: باید به یاد داشت که همسر شما بازیگر فیلم پورنو نیست و انتظار نداشته باشید که آنچه در این فیلم‌ها می‌بینید را از همسرتان ببینید. در عوض، بهتر است در مورد نیازهای خود با همسرتان صحبت کنید.

نکته سوم: تأمین نیاز جنسی همسر، وظیفه ای است که باید انجام شود و لازم به قدردانی است. این وظیفه هم متقابل است و باید به همدیگر احترام گذاشته شود.

نکته چهارم: اگر از همسرتان انتظار نداشته باشید، در هنگام نزدیکی بی‌حیا نباشید، با هم حرف نزنید و در اختیار هم نباشید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که رابطه زناشویی شما بهبود یابد.

در نزدیکی، خانم‌ها در ارگاسم مقدم هستند، اما شروع و پیش قدم شدن برای نزدیکی تقدمی ندارد. هم مرد و هم زن می‌توانند با توجه به شناختی که از همدیگر دارند، بر اساس میل و نیاز خود پیش قدم شوند.

 

درمان سرد مزاجی و افزایش تحریک همسر

از تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی نباید غافل شد و بهبود زنان سرد مزاج در رابطه جنسی یکی از مشکل های با اهمیت مردها  و از مشکل های اصلی و رایج در رابطه های زناشویی می باشد. کاهش یافتن میل جنسی یا سرد مزاجی عامل های فراوانی را دارا می باشد. ریشه در تغییرهای هورمونی، رفتارهای مرد ها و مشکل های زندگی دارد.

اگر مرد ها این عامل ها را شناسایی کنند و از اجرا کردن آنها پرهیز نماید. می توانند رابطه ای مستدام و لذت آور را به دست بیاورند.

تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی به علت تغییرهای هورمونی و عامل های فیزیولوژیکی

به طور عمده مهم ترین علت به وجود آمدن میل جنسی در خانم ها  و مرد ها به علت زیادتر ترشح هورمون های جنسی در خون می باشد. در ابتدای دوران بلوغ است که به علت زیاد شدن کار غده های  گوناگون من جمله غده های  جنسی، نیروی جنسی شخص  بیدار می گردد. نکته ها با تاثیر در زیاد شدن یا کم شدن ترشح هورمون ها در زن ها بسته به مورد هایی من جمله. مدل تغذیه، تیروئید، شیردادن، قرص های جلوگیری از بارداری، دوره عادت ماهیانه، تناقض های فکری و بقیه مورد ها از عوامل تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی می باشد.

به عنوان مثال خانم ها در روزهای قبل و پس  از عادت ماهیانه، به علت زیاد شدن ترشح پروژسترون و استرادیول میل جنسی زیاد تری دارند. بعضی غذاها نیز در زیاد شدن ترشح هورمون های جنسی زنانه با تاثیر می باشند. بنابراین بایستی  به این مسئله دقت نمایید بی میلی خانم ها  در اکثر مورد ها مرتبط به این دو مورد نمی باشد.

 

تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی
چگونه سرد مزاجی را درمان کنیم؟

دلیل مهم بی میلی جنسی یا زنان سرد مزاج

شاید بتوان بیان نمود که دلیل مهم سرد مزاجی خانم ها، رفتارهای مردها می باشد. اگر مردی با مسئله های زیر آشنا باشد تا اندازه فراوانی به همسرش. به منظور بهبود بی میلی جنسی و بهبود سرد مزاجی یاری خواهد رساند. ولی چه مرد هایی سبب بی میلی جنسی در خانم ها  هستند ؟

در ذبل مورد هایی را بیان نموده ایم که جزو مهم ترین برخورد های منفی مرد ها در رابطه جنسی می باشد. که سبب زیاد شدن سرد مزاجی زنان می گردد. اگر شما هم جزء مرد هایی می باشید که این مورد ها را رعایت نمی نمایید؛ حتما راه های مورد نیاز را که در همین بخش بیان شده است را رعایت نمایید. تا بتوانید سرد مزاجی را درمان کنید.

بهبود مشکل سردی زنان

به منظور بهبود سرد مزاجی در خانم ها اول بایستی  ریشه و علت اصلی این نکته تعیین کنید تا بتوانید درباره راه درمان آن ایده حتمی داد. به این علت که اکثر مشکل های جنسی خانم ها  مرتبط به مدل رابطه آنها با همسرانشان می باشد.

 توصیه می شود که ریشه نقص را اول از اینجا مورد بررس قرار دهید. خوبی ریشه یابی به این راهکار این می باشد که فهمیدن آن کار کلانی نیست و شناسایی آن موجب  درمان عمده رابطه های شما می گردد.

اگر که سرد مزاجی همسر شما به علت های برخوردی نباشد، می توانید در برابر عوض نمودن رژیم غذایی خود حرکت نمایید. اگر باز هم پاسخ مورد نظر خود را دریافت نکردید خوب است که به دکتر بروید تا با اجراء نمودن آزمایش تعیین گردد  که در غده های  جنسی خود کم تحرکی  دارید یا نه.

مطالعه کنید: تاثیر رژیم غذایی در رابطه جنسی

زنان سرد مزاج

زایمان و تاثیر سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی

بانوانی که تازه زایمان نموده  اند، مشکل های جسمی و روانی نو و فراوانی را تجربه می نمایند که سبب می گردد  در زندگی مشترک آنها نیز نقص های بزرگی به وجود بیاورد.

سرد مزاجی زن ها پس  از زایمان یک نکته طبیعی می باشد و به دلیل این است. بدن زن طی بارداری و پس از خارج نمودن حمل موجب عوض شدن و تحول های  فراوانی شده باشد. به منظور اینکه سرد مزاجی که بر اساس  زایمان ایجاد شده  از بین برود و رابطه جنسی زن و مرد مانند گذشته گردد، زن ها از 4 تا 6 ماه به تایم نیازمند هستند.

چه گیاهانی برای افزایش توان جنسی مناسب است؟

انداشتن توانایی جنسی هنگامی رخ می دهد که شما توانایی نداشته باشید به نعوظ برسید. نعوظ را نگه داری کنید یا انزال را به روش ثابت صورت دهید. عامل های گوناگونی من جمله اختلال های روحی و جسمی توانایی دارند در کم نمودن میل جنسی در رابطه زناشویی موثر واقع شوند. خرید کاندوم تاخیری میتواند در رابطه جنسی شما موثر باشد. 

 داروهای گیاهی مقوی ساختن جنسی مرد ها و زن ها 

گیاه ها نيز با دقت به ماده های وجود داشته در آنها توانایی دارد به منظور کم نمودن يا زیاد کردن اين ميل تاثیر گذار باشند. در زیر چند گیاه را که به زیاد شدن میل جنسی یاری می رساند.

ماکا 

ماکا (لپیدیوم مینی) یک سبزیجات ریشه ای شیرین می باشد که حاوی چند مورد خواص سلامتی می باشد. در آمریکای جنوبی ، مردم عموما از آن به منظور مقوی ساختن قدرت باروری بکار می برند. این گیاه اکثرا در کوه های پرو پدیدار می شود و مرتبط به سبزیجات چلیپایی من جمله کلم بروکلی ، گل کلم ، کلم پیچ و کلم می باشد. 

در یک بررسی ریز نشان داده شده که ماکا توانایی دارد  به کم کردن عواملی که میل جنسی را به خطر می اندازد. عموما به ازای مشکل جانبی داروهای جلوگیری از افسرده بودن ویژه ای رخ می دهد.

داروهای گیاهی

تریبولوس

تریبولوس گیاهی یک ساله می باشد که در شرایط آب و هوای خشک ارتقاء می یابد. درست کنندگان کامل کننده ها اکثرا ادعا می نمایند که توانایی دارد  میل جنسی را مقوی سازد. پیشنهاد ما به شما خرید محصولات جنسی از فروشگاه حس خوب بهمراه ورزش در دوران رابطه جنسی می باشد.

بعضی بررسی ها نشان دهنده آن می باشد  که امکان دارد سطح تستوسترون را در بعضی از حیوانات زیاد کند، ولی دانش ثبت نکرده است که توانایی دارد  سبب زیاد شدن سطح تستوسترون یا باروری در انسان گردد. ظواهر اندک نشان دهنده این است  که امکان دارد به مقوی ساختن جنسی مرد ها یاری می رساند.

جینسینگ قرمز

جینسینگ یکی دیگر از گیاه های دوست داشتنی در طب چینی و جزو محصولات زناشویی می باشد. یک مدل ویژه(جینسینگ سرخ) عموما به منظور بهبود نوع های مختلف بیماری ها در مرد ها و خانم ها من جمله کم نمودن میل جنسی و کارکرد جنسی بکار برده می شود.

چند مورد از مطالعه های انجام شده نشان دهنده این است که جینسینگ قرمز در برابر  دارونما در درمان کارایی نعوظ تاثیر گذار می باشد. علاوه بر آن ، یک بررسی کوچک نشان داده که جینسینگ قرمز امکان دارد.  سبب محرک نمودن میل جنسی در دوران یائسگی گردد. با این وضع، این نتیجه ها جهانی نمی باشند و بعضی از کارشناس ها  این بررسی ها را مورد پرسش قرار داده اند. 

داروهای گیاهی

داروهای گیاهی (شنبلیله)

داروهای گیاهی، یکی از آن داروها شنبلیله است که گیاهی یک ساله می باشد که در همه ی دنیا کاشته می شود. از دانه های آن اکثرا در در غذاهای جنوب آسیا بکار می برند، ولی در طب آیورودا به ازای یک بهبود جلوگیری از ملتهب شدن  و زیاد نمودن میل جنسی نیز دوست داشتنی می باشد. به نظر می رسد این گیاه دارای ترکیب هایی می باشد که بدن توانایی دارد  از آن ها به منظور تولید کردن هورمون های جنسی ، مثل استروژن و تستوسترون بکار ببرد.

در یک بررسی کوچک ، آقایانی که به مدت 6 هفته در روز 600 میلی گرم عصاره شنبلیله استفاده می نمودند، زیاد شدن تحریک جنسی و ارگاسم زیاد تر را تجربه نمودند.

با این وضعیت، این کامل کننده علاوه بر آن دارای 17 میلی گرم منیزیم ، 15 میلی گرم روی و 5 میلی گرم پیریدوکسین می باشد که توانایی دارد به نتیجه ها  یاری رساند. روی ماده مقوی کننده می باشد  که به عنوان مهم ترین مورد در باروری آقایان از آن صحبت می شود.

مطالعه کنید: رابطه جنسی در دوران حاملگی – مزایا و معایب رابطه جنسی در زمان بارداری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید خالی می باشد.برگشت به فروشگاه